آبگرفتگی در برخی مناطق جنوب کرمان/نیروهای امدادی اعزام شدند

کرمان – فت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به شدت گرفتن بارش‌ها در این استان طی شب گذشته گفت: بارش باران موجب آبگرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی در جنوب استان و نیروهای امدادی از مناطق همجوار نیز اعزام شده اند. مجید سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]

کرمانفت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به شدت گرفتن بارش‌ها در این استان طی شب گذشته گفت: بارش باران موجب آبگرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی در جنوب استان و نیروهای امدادی از مناطق همجوار نیز اعزام شده اند.

مجید سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بارش باران شب گذشته موجب آبگرفتگی روستاهای بخش مرکزی قلعه گنج در جنوب استان کرمان و عدم دسترسی به ۱۷ روستای این منطقه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بارش باران سیل آسای شب گذشته موجب قطع فیبر نوری جیرفت – کهنوج در ساعات نخستین صبح امروز شد که با تلاش چند ساعت اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت اکنون ارتباط با این منطقه برقرار است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تصریح کرد: بارش باران در شب گذشته موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه شهر کهنوج و آبگرفتگی چند منزل در چند محله این شهر شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران که از چند روز اخیر در جنوب استان کرمان آغاز شده از نیمه های شب گذشته شدت گرفت اظهار داشت: چهار روستا در سوغان و یک روستا در بخش مرکزی ارزوئیه نیز دچار آبگرفتگی شده است.

سعیدی ادامه داد: همچنین بارش باران در رودبارجنوب موجب طغیان رودخانه آموزش و پرورش و جاری شدن آب در خیابان اصلی این شهر شده که آب به برخی محلات حاشیه رودخانه و تعدادی از منازل این مناطق ورود کرده است.

وی اظهارداشت: برخی روستاهای بخش مرکزی رودبارجنوب نیز به دلیل شدت گرفتن بارش ها در شب گذشته دچار آبگرفتگی شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه همچنین برخی روستاها حاشیه جازموریان نیز دچار آبگرفتگی شده اند افزود: در فاریاب نیز روستای مرادآباد و گزگنجی درگیر پدیده آبگرفتگی جزنی هستند.

سعیدی بیان کرد: تیم های امدادی از جیرفت و کرمان به سمت رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج اعزام شده اند.




آبگرفتگی در برخی مناطق جنوب کرمان/نیروهای امدادی اعزام شدند

منبع: ایرنـا
? آبگرفتگی در برخی مناطق جنوب کرمان/نیروهای امدادی اعزام شدند