آبرسانی سپاه به ۳۰ روستای شرق استان کرمان + تصویر

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با حضور سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان انجام شد و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و ۲۱ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند. […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با حضور سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان انجام شد و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و ۲۱ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی در آیین افتتاح طرح‌های سازندگی و آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته بم با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۷۹ بنا به دستور آیت‌الله خامنه‌ای تاسیس شد و این نهاد امروز به کمک دیگر دستگاه‌ها به درختی تنومند به منظور کمک به محرومیت‌زدایی در حال انجام کار و خدمات‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مشکل تنش آبی در سطح استان کرمان بیان کرد: این مسئله در شهرستان‌های مختلف، به‌ویژه در شهرستان بم وجود دارد و به کمک جهادگران بسیجی و دستگاه‌های مختلف آب‌رسانی به روستاهایی که با تنش آبی روبه‌رو بودند، انجام شد.

نظری از آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و بیش از ۲۱ هزار نفر از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این منطقه، ابراز داشت: بهره‌برداری از سوله هزار متری ۹ دی در شهرستان بم، افتتاح مرکز مشاوره و افتتاح هشت پایگاه مقاومت از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز است.

وی با بیان اینکه توزیع دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین نیز در این منطقه انجام می‌شود، گفت: افتتاح ۹۶ واحد حمام و سرویس بهداشتی در محیط‌های روستایی، عشایری و صعب‌العبور از دیگر پروژه‌ها است.

استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی ,

استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی , استان کرمان , بسیج سازندگی ,

انتهای پیام/۵۱۱/




آبرسانی سپاه به ۳۰ روستای شرق استان کرمان + تصویر

منبع: تسنــیم
? آبرسانی سپاه به ۳۰ روستای شرق استان کرمان + تصویر