آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روز جمعه بنا داریم با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران آبرسانی ۱۱۰ روستا را انجام دهیم. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه محرومیت‌زدایی به کمک گروه‌های جهادی بسیج و همچنین برخی از […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روز جمعه بنا داریم با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران آبرسانی ۱۱۰ روستا را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه محرومیت‌زدایی به کمک گروه‌های جهادی بسیج و همچنین برخی از دستگاه‌های اجرایی روز جمعه بنا داریم با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران آبرسانی ۱۱۰ روستا را انجام و به بهره‌برداری برسانیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این ۱۱۰ روستا در بیش از پنج شهرستان استان قرار دارند که با بهره‌برداری این پروژه ۱۱۱ هزار خانوار و ۵۳ هزار نفر از نعمت آب متنعم می‌شوند.

وی ابراز کرد: لوله‌گذاری این پروژه آبرسانی ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه روستایی است و همچنین ۲۷ حلقه چاه برای این پروژه حفر و تجهیز کرده‌ایم و بیش از پنج هزار مترمکعب مخزن‌سازی با حدود ۲۰ مخزن انجام شده است.

سردار نظری بیان کرد: چنان‌چه اعتبارات این پروژه‌ها برسد بنا داریم در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و قرارگاه مرد میدان به هر مناسبت مانند هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مقاومت و دهه فجر و غیره به تعداد سن حاج قاسم و یا با نام مبارک حضرت علی علیه‌السلام آبرسانی به روستاهای جامعه هدف انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: غیر از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در زمینه مسکن، کشاورزی، راه‌های روستایی و غیره در حال انجام داریم، پروژه‌های دیگر را با کمک دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و  امیدواریم بتوانیم همواره خدمت‌گزار مردم باشیم و گام کوچکی را در ادامه گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای خبر/م




آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران

منبع:آرمـان
? آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران