آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستای کشور طی ۱۸ ماه گذشته

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستا طی یک و نیم سال گذشته خبر داد. سردار محمد زهرایی صبح امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: در دولت سیزدهم گستره همکاری‌های سازمان بسیج سازندگی و دولت افزایش یافته […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستا طی یک و نیم سال گذشته خبر داد.

سردار محمد زهرایی صبح امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: در دولت سیزدهم گستره همکاری‌های سازمان بسیج سازندگی و دولت افزایش یافته و به سمت حل مسائل مناطق کم‌برخوردار پیش رفته‌ایم که آبرسانی به روستاها یکی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد آب شرب یا دارای تنش آبی هستند و اهتمام دولت براین است که در یک بازه زمانی مشخص این روستاها را از آب شرب سالم و پایدار برخوردار کند که در این رابطه قراردادی بین سازمان بسیج سازندگی و وزارت نیرو منعقد و از اردیبهشت سال گذشته اجرایی شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستا طی یک و نیم سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: امروز طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان افتتاح شد که اجرای آن یک سال طول کشید و حدود ۶۷ میلیارد تومان هزینه اجرای آن شده است.

وی بر استمرار طرح جهاد آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تاکید کرد و افزود: مردم ایران شایسته خدماتی بهتر هستند.

انتهای پیام




آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستای کشور طی ۱۸ ماه گذشته

منبع: ایـسنا
? آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ روستای کشور طی ۱۸ ماه گذشته