آئین افتتاحیه دارالقرآن و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران درکهنوج

با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دارالقرآن و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش، معاونت […]

با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دارالقرآن و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش، معاونت آموزشی دوره‌های تحصیلی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناسان ستادی آموزش و پرورش آئین افتتاحیه دارالقرآن والفجر و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران برگزار شد.

اصغر پارسا معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آئین افتتاحیه این مراکز گفت: براساس سند تحول بنیادین؛ دانش آموزان باید در تمام ساحت‌ها نقش داشته باشند و افتتاح این مراکز نقش پر رنگی در تربیت تمام ساحتی دانش آموزان دارد.

وی بیان کرد: در این زمینه باید سایر نهادها و دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در جهت گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌ آموزان قرآنی همکاری داشته باشند تا آحاد جامعه بتوانند از فضای کانون؛ دارالقرآن و مشارکت در فعالیت‌های مربوط به آن استفاده کنند.

معاون مدیر کل خاطر نشان کرد: تلاش شود  قاریان ممتاز شهرستانی شناسایی  و به دانش آموزان معرفی گردند تا دانش آموزان در جهت پیشرفت اهداف قرآنی از آنان الگوگیری نمایند. 

وی عنوان کرد:  امیداوریم در آینده‌ای نزدیک  شاهد آن باشیم که قاریان، موذنین و مفسران دارالقرآن در تریبون‌های مهمی مثل نماز جمعه و برنامه‌های قرآنی خود را به اجرا درآورند.

انتهای خبر/




آئین افتتاحیه دارالقرآن و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران درکهنوج

منبع:آرمـان
? آئین افتتاحیه دارالقرآن و کانون فرهنگی امام خمینی(ره) ویژه پسران درکهنوج