همشهری: منظور رهبری از ایستادن کنار مردم لبنان و حزب‌الله جهاد مسلحانه نبوده است | اخبار اصلاحات

روزنامه همشهری نوشته که منظور رهبری از ایستادن کنار مردم لبنان و حزب‌الله جهاد مسلحانه نبوده است. به گزارش همشهری، سؤال اینجاست که در پیام اخیر رهبری منظور از فرض‌بودن، ایستادن در کنار مردم لبنان و حزب‌الله به مفهوم جهاد مسلحانه است یا خیر؟ به‌نظر می‌رسد چنین موضوعی مدنظر رهبری نبوده. کراراً‌ از ایشان در […]


روزنامه همشهری نوشته که منظور رهبری از ایستادن کنار مردم لبنان و حزب‌الله جهاد مسلحانه نبوده است.

به گزارش همشهری، سؤال اینجاست که در پیام اخیر رهبری منظور از فرض‌بودن، ایستادن در کنار مردم لبنان و حزب‌الله به مفهوم جهاد مسلحانه است یا خیر؟ به‌نظر می‌رسد چنین موضوعی مدنظر رهبری نبوده. کراراً‌ از ایشان در مورد چگونگی ورود به این جهاد و جبهه سؤال شده و در پاسخ بیان کرده‌اند که گاهی منظور از جهاد، «جهاد تبیین» است. جهاد تبیین در این عرصه یعنی بیان آن مظلومیتی که بر مردم غزه و لبنان وارد آمده‌است.

این روزنامه افزوده است: امروزه یکی از جنایات جریان سلطه این است که در فضای مجازی و پلتفرم‌های اجتماعی خارجی، تصاویر رهبران مقاومت نظیر شهید سیدحسن نصرالله و حاج‌قاسم سلیمانی حذف شده و مانع از برجسته‌شدن نام این قهرمانان می‌شوند. به‌عبارتی همانطور که عده‌ای با موشک در حال جنایت هستند، گروهی دیگر هم در فضای مجازی و فرهنگی با امکانات دیگری درحال خیانت و جنایت هستند.

 


همشهری: منظور رهبری از ایستادن کنار مردم لبنان و حزب‌الله جهاد مسلحانه نبوده است

منبع: اصلاحات نیوز
? همشهری: منظور رهبری از ایستادن کنار مردم لبنان و حزب‌الله جهاد مسلحانه نبوده است