هشدار رگبار باران، صاعقه، تندباد و تگرگ در کرمان

رگبار باران و رعد و برق، وزش بادشدید موقتی، گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ تا اواخر وقت امروز در استان کرمان ادامه دارد. به گزارش فت فتو، بر اساس هشدار هواشناسی-سطح نارنجی رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ، تا اواخر […]

رگبار باران و رعد و برق، وزش بادشدید موقتی، گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ تا اواخر وقت امروز در استان کرمان ادامه دارد.

به گزارش فت فتو، بر اساس هشدار هواشناسی-سطح نارنجی رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ، تا اواخر وقت امروز در نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال شرق و شمال هرمزگان پیش بینی می شود.

جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وزش تندباد موقت، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آب گرفتگی موقت و محدود، احتمال برخورد صاعقه از پیامدهای این وضعیت جوی دراستان است.

 در این اطلاعیه ضمن تاکید بر اتخاذ تمهیدات جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، اتراق نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جابجا نشدن عشایر کوچ رو به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، عبور نکردن از بستر رودخانه‌های و مسیل‌ها، چرانبردن دام در مسیل‌ها و مناطق مرتفع و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، توصیه شده است.




هشدار رگبار باران، صاعقه، تندباد و تگرگ در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? هشدار رگبار باران، صاعقه، تندباد و تگرگ در کرمان