مجوز جایگاه‌های متخلف عرضۀ سوخت باطل می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان این‌که مجوز جایگاه‌هایی که تخلف می‌کنند باطل خواهد شد،گفت:«اینکه تنها جریمه‌هایی برای جایگاه‌های متخلف عرضۀ سوخت تعیین شود کافی نیست و باید مجوز این جایگاه‌ها باطل و جریمه‌های بازدارنده برای آن‌ها اعمال شود». محمدمهدی فداکار همچنین با بیان اینکه شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی،کارت‌های سوخت مهاجر را ابطال […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان اینکه مجوز جایگاه‌هایی که تخلف می‌کنند باطل خواهد شد،گفت:«اینکه تنها جریمه‌هایی برای جایگاه‌های متخلف عرضۀ سوخت تعیین شود کافی نیست و باید مجوز این جایگاه‌ها باطل و جریمه‌های بازدارنده برای آن‌ها اعمال شود».

محمدمهدی فداکار همچنین با بیان اینکه شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی،کارت‌های سوخت مهاجر را ابطال کند،افزود:«این کار حتماً از قاچاق سوخت پیشگیری می‌کند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ۲۲ آبان‌ماه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان در اجرای کامل مفاد بخشنامه‌ها و مصوبات مربوطه اهتمام داشته باشند،بیان کرد:«چنانچه همدلی در امر مقابله باشد کارها به خوبی و با سرعت و دقت بیشتری پیش خواهد رفت،لذا همۀ مسئولان در شرایط کنونی کشور باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و کوتاهی غیر قابل قبول است».

استاندار کرمان گفت:«کشور با سختی سوخت را تولید می‌کند و متاسفانه عده‌ای به راحتی این سوخت را هدر داده و قاچاق می‌کنند و این باعث ناترازی در کشور شده و برای مردم گرفتاری ایجاد خواهد کرد».

وی با تاکید به ادارات صنعت،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در استان و اجرای وظایف و ماموریت‌های خود،گفت:«مصوبات کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان باید اجرایی و در صورت گرفتن مصوبه در شورای تامین بررسی شود».

فداکار با بیان اینکه برای اجراح طرح‌ها باید بسترسازی شود،اظهار کرد:«لازم است در اجرای طرح‌ها ابتدا اطلاع‌رسانی لازم انجام و مردم آگاه شوند».

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تامین نفت سفید در جاهایی که گازرسانی نشده ضروری است،بیان کرد:«در فصل سرد حتماً فرمانداران و شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی این مهم را پیگیری کنند».

 




مجوز جایگاه‌های متخلف عرضۀ سوخت باطل می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

مجوز جایگاه‌های متخلف عرضۀ سوخت باطل می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی