ساخت و نوسازی مدارس کرمان با هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور

۱۸۰ مدرسه نیمه تمام استان تا مهرسال آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان در حاشیه سفر به فهرج در حاشیه آغاز ساخت یک آموزشگاه گفت: برای تکیل ۱۸۰ آموزشگاه نیمه تمام در استان کرمان اعتبارات ویژه  پیش بینی شده که با  اختصاص […]

۱۸۰ مدرسه نیمه تمام استان تا مهرسال آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان در حاشیه سفر به فهرج در حاشیه آغاز ساخت یک آموزشگاه گفت: برای تکیل ۱۸۰ آموزشگاه نیمه تمام در استان کرمان اعتبارات ویژه  پیش بینی شده که با  اختصاص این اعتبارات مدارس نیمه تمام استان تا مهر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رضا هدایتی استان افزود: ۴۰ مدرسه مستقل کانکسی هم تا سال آینده افتتاح می شود.
 بگفته وی اجرای طرح شهید دانش آموز شهید پناهی مدارس مستقل کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز امسال با مشارکت بنیاد برکت و اداره نوسازی مدارس تا مهر سال تحصیلی آینده ساخته و تحویل آموزش و پرورش می شوند‌.
 مدیر کل آموزش و پرورش استان هم از مردم خواست بازماندگان تحصیل را که آموزش و پرورش که نتوانسته شناسایی کند به آموزش و پرورش معرفی کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: برای ساخت و نوسازی مدارس استان هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار از سفر رییس جمهور اختصاص یافته است
همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان، ویگر مسئولان استانی وشهرستانی در بازدید از مدارس بخش نگین کویر فهرج از نزدیک مشکلات مدارس ثارالله و بعثت و سعادت را بررسی کردند.
 مدیر نوسازی مدارس استان و مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان برای حصار کشی و محوطه سازی مدارس سعادت و بعثت قول مساعد دادند.

همچنین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس استان عملیات ساخت یک آموزشگاه ۶کلاسه در روستای علی آباد چاهدگال با زیر بنا ۵۰۰متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد.
بگفته مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان کرمان این آموزشگاه طبق توافقنامه سازمان نوسازی کشور با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با ۴۰ درصد و ۶۰ درصد از اعتبارات دولت ساخته می‌شود.

 




ساخت و نوسازی مدارس کرمان با هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ساخت و نوسازی مدارس کرمان با هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور