حال و هوای تاسوعا در کرمان

گلزار شهدای کرمان اینک جایگاهی شده برای دل‌های عاشق و بیقرار و امروز هم در تاسو عای حسینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عده ای در مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند به گزارش فت فتو؛ روز نهم ماه محرم که معروف به تاسوعاست، آخرین روزی بود که امام حسین علیه‌السلام و یارانش […]

گلزار شهدای کرمان اینک جایگاهی شده برای دل‌های عاشق و بیقرار و امروز هم در تاسو عای حسینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عده ای در مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند

به گزارش فت فتو؛ روز نهم ماه محرم که معروف به تاسوعاست، آخرین روزی بود که امام حسین علیه‌السلام و یارانش شبانگاه آن را درک کرده بودند.

و این روز به شب عاشورا پیوند خورد و بدین جهت نزد مسلمانان و محبان اهل بیت علیه‌السلام از اهمیت بالایی برخوردار است. در این روز مهم چند رویداد سرنوشت‌ساز در سرزمین کربلا واقع شده است.

در این روز دشمن آب را به روی اهل بیت امام حسین (ع) و یاران او بست. این روز به دلیل این که بر اهل بیت سخت گذشت و شاید یکی از روز‌های بسیار سخت و مصیبت‌بار برای خاندان پیامبر بود، به عنوان تاسوعای حسینی مورد توجه شیعیان قرار گرفت.

کد ویدیو

 

 

و تصاویری از عزاداری شهرستان های استان در تاسوعای حسینی 

کد ویدیو

 




حال و هوای تاسوعا در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? حال و هوای تاسوعا در کرمان