نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رئیس هیات تیراندازی باکمان استان کرمان گفت دو ملی پوش کرمانی تیم ملی را در مسابقات پارالمپیک توکیو همراهی می کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛جهانشاهی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان کرمان با بیان اینکه تیم ملی پاراکمان ایران با حضور ۶ ورزشکار عازم بازیهای پارالمپیک توکیو شد، گفت: زهرا نعمتی در […]
رئیس هیات تیراندازی باکمان استان کرمان گفت دو ملی پوش کرمانی تیم ملی را در مسابقات پارالمپیک توکیو همراهی می کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛جهانشاهی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان کرمان با بیان اینکه تیم ملی پاراکمان ایران با حضور ۶ ورزشکار عازم بازیهای پارالمپیک توکیو شد، گفت: زهرا نعمتی در رشتۀ ریکرو و علیسینا منشازاده در رشته کامپوند، بههمراه چهار ورزشکار دیگر، اعضای تیم ملی کشور در این دوره از رقابتها هستند.
وی بااشاره به بازگشایی دهکده بازیهای پارالمپیک از ۲۶ مردادماه افزود: مراسم افتتاحیه این بازیها، سهشنبه دوم شهریورماه برگزار میشود که زهرا نعمتی، قهرمانبانوی کرمانی، پرچمدار کاروان ورزشی ایران است.
جهانشاهی گفت: پس از برگزاری آیین افتتاحیه، مسابقات از چهارشنبه سوم شهریورماه شروع میشود و تا ۱۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات تیراندازی با کمان از حضور چهار ورزشکار کرمانی در کاروان ورزشی کرمان در مسابقات پارالمپیک خبر داد و بیان کرد: در این دوره از رقابتها، در کنار دو قهرمان تیراندازی با کمان استان دو ورزشکار دیگر ازجمله منصور پورمیرزایی، در رشته وزنهبرداری و سعید افروز در یکی از رشتههای دو و میدانی (پرتاب نیزه)، کاروان ایران را همراهی میکنند.
گروه اول کاروان ورزشی ایران شامل ۷۲ ورزشکار در رشتههای مختلف ازجمله والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی، تیراندازی با کمان، وزنهبرداری و … راهی مسابقات توکیو شدند.
منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان ? اعزام دو کماندار کرمانی به مسابقات پارالمپیک توکیو
این مطلب بدون برچسب می باشد.