چند درصد نوآموزان کرمانی در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی شرکت کردند؟

فت فتو/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح سنجش برای شناسایی دانش آموزان دیر آموز، شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای ارجاع به پایگاه های تخصصی […]

فت فتو/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح سنجش برای شناسایی دانش آموزان دیر آموز، شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای ارجاع به پایگاه های تخصصی و استفاده از ظرفیت مراکز اختلالات یادگیری برای کیفیت بخشی به آموزش و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اجرا می شود.

طاهره زحمتکش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تابستانی “مطالعه دقیق، یادگیری عمیق” که در بازه زمانی ۸ هفته ای انجام شد، در هفته پایانی شهریور ۱۴۰۱ به پایان می رسد، از مشارکت ۸ هزار و ۷۱۶ آموزگار و بیش از ۳۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی در طرح “مطالعه دقیق، یادگیری عمیق” در استان خبر داد.

وی در خصوص اهمیت این طرح افزود: طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق به منظور تشویق دانش آموزان به مطالعه و همچنین تقویت قدرت بیان آنان با روش های قصه خوانی و قصه گویی اجرا شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح سنجش برای شناسایی دانش آموزان دیر آموز، شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای ارجاع به پایگاه های تخصصی و استفاده از ظرفیت مراکز اختلالات یادگیری برای کیفیت بخشی به آموزش و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اجرا می شود.

زحمتکش اعلام کرد: ۶۰.۹۹ درصد نوآموزان در استان کرمان در طرح سنجش شرکت کرده اند. 

وی افزود: ویژه برنامه های غنچه های حسینی و شکوفه ها ویژه نوآموزان و دانش آموزان پایه اول  ابتدایی در تاریخ های۳۰ و ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و همزمان با کل کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت حضوری و باشکوه برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص مجلات رشد گفت: مجلات رشد در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی منتشر می شوند که در پیشبرد اهداف اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت اسلامی، پیشبرد سواد خوانداری و تعمیق سواد دانش آموزان و دستیابی به اهداف اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت اسلامی نقش به سزایی دارند که ضروری است در خصوص ترغیب دانش آموزان به مطالعه و ارائه راهکارهای جذب حداکثری در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام




چند درصد نوآموزان کرمانی در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی شرکت کردند؟

منبع: ایـسنا
? چند درصد نوآموزان کرمانی در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی شرکت کردند؟