نذیر کرمان،مهاجرانی، سخنگوی دولت در واکنش به توئیت یکی از نمایندگان مجلس درباره نوسازی و تجهیز مدارس نوشت: ضمن تشکر از دغدغه درست و پیگیری جنابعالی. برای اطلاع شما و مردم عزیز ایران اعلام میکنم رئیسجمهور بر ساخت مدارس مورد نیاز در استانها تاکید داشتهاند. برنامه و مطالبه جدی ایشان در جلسات متعدد با مدیران […]
نذیر کرمان،مهاجرانی، سخنگوی دولت در واکنش به توئیت یکی از نمایندگان مجلس درباره نوسازی و تجهیز مدارس نوشت:
ضمن تشکر از دغدغه درست و پیگیری جنابعالی. برای اطلاع شما و مردم عزیز ایران اعلام میکنم رئیسجمهور بر ساخت مدارس مورد نیاز در استانها تاکید داشتهاند. برنامه و مطالبه جدی ایشان در جلسات متعدد با مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش در این چند ماه حل مسئله کمبود مدارس و کیفیت آنها یکبار برای همیشه است.
منبع: مشرق ? حل مسئله کمبود مدارس و کیفیت آنها یکبار برای همیشه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: مؤمننسب تا دیروز در حمایت از قوانین حجاب و عفاف، تمام منتقدان را به قانونگریزی متهم میکرد و با صدایی رسا میگفت که قانون، قانون است و باید اطاعت شود. اما امروز که شورای عالی فضای مجازی تصمیمی گرفته و قانونی تصویب کرده، ناگهان همان اصل مقدس به خاک افتاده و در […]
سفارش من به مقامهای ترکیه آن است که به جای توصیه ایران به سازش، خود از راهی که در پیش گرفتهاید بازگردید نذیر کرمان، دکتر علیاکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: طی چند روز اخیر، برخی از مقامات ترکیه در اقدامی کمسابقه و تاسفبار، جمهوری […]
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کسانی که هستهای را مضر میدانستند، به دنبال تضعیف ایران هستند. حجتالاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «نذیر کرمان»؛ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای اخیراً در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولان فرمودند: «یک عدهای البته همتشان این است که توی دل مردم را خالی […]
نذیر کرمان،احمد بایبوردی در توئیتی نوشت: طبق تحقیقات محققان مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی آذربایجان شرقی سهم عوامل انسانی در خشگیدگی دریاچه ارومیه بطورمتوسط حدود۷۳ درصدو سهم عوامل اقلیمی حدود۲۷ درصد میباشد(افزایش سطح کشت گندم، افزایش ۸۰۰ درصدی باغات مثمره،)که براساس آمار۴۰ساله برآورد شده است. اصلاح الگوی کشت بایدانجام شود سهم عوامل انسانی در خشگیدگی دریاچه […]
6 − 3 =