توجه به حوزه تولید نیاز بازار مصرف

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه، خواستار توجه به حوزه تولید نیازهای بازار مصرف شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، سید حمیدرضا توحیدی در جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های تابعه، به میزبانی هلدینگ مس سرچشمه […]



مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه، خواستار توجه به حوزه تولید نیازهای بازار مصرف شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، سید حمیدرضا توحیدی در جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های تابعه، به میزبانی هلدینگ مس سرچشمه در محل این شرکت برگزار شد، با تاکید بر توجه شرکت‌های زیرمجموعه به اختیارات قانونی شرکت‌ها در نحوه اجرای برنامه ها و تعریف طرح‌های جدید تاکید کرد.

وی این موضوع را یکی از عوامل عملیاتی بودن برنامه‌ها خواند و گفت: راهبرد شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه حمایت جدی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های زیرمجموعه است اما در تعریف و تدوین این برنامه‌ها باید به حدود اختیارات و الزامات قانونی شرکت‌ها و سیاست‌های ابلاغ شده توجه داشت.

توحیدی در جمع مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه گفت: خواستار توجه این شرکت‎‌ها به حساسیت‌های بازار مصرف محصولات و تقویت بخش بازاریابی این شرکت‌ها هستیم. 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در ادامه تمرکز بر بازارهای مصرف بومی را موثر در افزایش فروش عنوان کرد و افزود: در حوزه تولید و فروش باید این نکته را مدنظر داشت که برخی بازارهای مصرف و خریداران دارای استانداردهای بالا و پروتکل‌های خاص هستند که و عدم توجه و یا عدم رعایت این استانداردها می‌تواند موجبات حذف از بازار رقابت را به دنبال داشته باشد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های تابعه نیز علاوه بر ارائه گزارش آخرین وضعیت برنامه‌های در دست اجرای شرکت‌های خود، پیشنهاداتی جهت توسعه فعالیت‌ها و افزایش هم‌افزایی بین شرکت‌های هلدینگ مطرح کردند که مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. 

انتهای خبر/ طهماسبی
 


توجه به حوزه تولید نیاز بازار مصرف

منبع:آرمـان
? توجه به حوزه تولید نیاز بازار مصرف