تاکید مدیرکل بیمه ایران کرمان بر خدمت به مردم و احیای امر به معروف و نهی از منکر

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، امر به معروف و نهی از منکر را لازمه‌ی بهبود خدمات در این شرکت دانست.

رضا حیدری، مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم به عنوان بالاترین معروف در بیمه ایران، بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این سازمان تاکید کرد.

وی خدمت بی‌منت به مردم، برخورد مناسب با ارباب رجوع و پرداخت به موقع خسارت‌ها را از مصادیق امر به معروف و جلوگیری از تخلفات را از مصادیق نهی از منکر دانست.

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان، با اشاره به موفقیت‌های شرکت بیمه ایران، این موفقیت‌ها را مرهون اتصال قلبی کارکنان به اهل بیت و انجام فرایض دینی دانست.

حیدری با تاکید بر لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زیرمجموعه‌های شرکت بیمه ایران، عنوان کرد که این فریضه فراتر از مسائل فردی است و در حوزه کاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم به معنای ارائه خدمات با کیفیت و کارآمد است، افزود: “وقتی از امر به معروف سخن می‌گوییم، یعنی با تمام وجود و توان هر کاری که منجر به بهبود و کاراتر بودن خدمات می‌گردد را به مردم ارائه نماییم.”

حیدری همچنین بر اهمیت برخورد مناسب با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: “همراه با روی خوش و گشاده و با رعایت اخلاق و متانت با ارباب رجوع برخورد و آن را تکریم کنیم که این خود همان بزرگترین معروف در محل کار تلقی می‌گردد.”

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان، تلاش برای گسترش خدمات، تکریم ارباب رجوع، پرداخت به موقع خسارت‌ها و جلوگیری از تخلفات را از مصادیق عملی امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بیمه ایران دانست.

وی با تاکید بر امانت‌داری و جلب رضایت ذینفعان، بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه ایران تاکید کرد.

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان با تاکید بر اهمیت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در محیط کار، بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و برخورد مناسب با ارباب رجوع تاکید کرد. وی با طرح مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در حوزه کاری، بر لزوم انجام وظایف به بهترین شکل ممکن و جلوگیری از تخلفات در سازمان بیمه ایران تاکید نمود.

کلمات کلیدی: بیمه ایران، کرمان، امر به معروف، نهی از منکر، خدمت به مردم، ارباب رجوع، اخلاق، کیفیت خدمات.