به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ رضا حیدری عنوان کرد: موفقیتهای شرکت بیمه ایران را مرهون اتصال قلبی کلیه کارکنان این نهاد به اهل بیت و انجام فرایض دینی است بنابراین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زیر مجموعههای شرکت بیمه ایران بهعنوان یکی از واجبات الهی ضروری است. وی افزود: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر عمیقتر و متفاوتتر از گذشته بنگریم مشخص است که بسیاری از فعالیتهای تخصصی و ارائه خدمات در شرکت بیمه ایران را نیز در بر خواهد گرفت. حیدری از خدمت بیمنت به مردم گفت و افزود: وقتی از امر به معروف سخن میگوییم معنای آن این است که با تمام وجود و توان هر کاری که منجر به بهبود و افزایش کارایی خدمات میشود را به مردم ارائه کنیم که این مهم همان امر به معروف است. مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان گفت: در یک سازمان مدیر و همه کارکنان آن نباید نسبت به محیط اطراف، اشخاص و انجام فرایض بیتفاوت باشند. وی افزود: همواره با روی خوش، گشاده و با رعایت اخلاق و متانت با ارباب رجوع برخورد و آن را تکریم کنیم که این خود، بزرگترین معروف در محل کار تلقی میشود و در مقابل آن برخورد بد و ناامید کردن ارباب رجوع از بزرگترین منکرات در سیستم اداری است. مدیرکل بیمه ایران در کرمان تلاش برای گسترده کردن خدمات و تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع و با کیفیت خسارتها را از مصادیق امر به معروف و همچنین پیشگیری از تخلفات و انحرافات را در ادارات همان مصداق نهی از منکر نامید و خاطرنشان کرد: امانتداری و خدماترسانی صحیح و مطلوب و جلب رضایت ذینفعان، از مهمترین مسئولیت و وظیفه اجتماعی در شرکت بیمه ایران است. انتهای خبر/ طهماسبی