۹۵ پروژه شهرستان ریگان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرماندار ریگان گفت: ۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۲۱ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان ریگان به بهره‌برداری خواهد رسید. مراد آبیار سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این ۹۵ طرح شامل حوزه‌های آموزشی، برق‌رسانی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، خصوصی، […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار ریگان گفت: ۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۲۱ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان ریگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مراد آبیار سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این ۹۵ طرح شامل حوزه‌های آموزشی، برق‌رسانی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، خصوصی، خدمات رسانی، مسکن، فرهنگی، آسفالت معابر، احداث و ارتقاء سایت‌های مخابرات، پارک‌ها و بوستان‌ها، آب آشامیدنی و راه‌های روستایی هستند.

وی افزود: در روستای چاه ملک طرح‌های آب و برق به صورت تلفیقی و در روستای ده‌رضا افتتاح طرح عمرانی و در دیگر مناطق تا پایان هفته دولت طرح‌های مختلف آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

فرماندار ریگان با اشاره به ۱۰۰۰ روز خدمت دولت مردمی شهید رئیسی نیز بیان کرد: در شهرستان ریگان بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اعلام کرد: دیدار با خانواده شهدا، برپایی میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نمازهای جمعه و شهرها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت،‌ دیدار با ائمه جمعه و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

آبیار گفت: از آنجا که بحث آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است، ۲۰ باب مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده که می‌توان گفت مدارس فوق شامل مدارس عادی و عشایر است.

انتهای پیام 


۹۵ پروژه شهرستان ریگان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: ایـسنا
? ۹۵ پروژه شهرستان ریگان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد