۹۱ درصد هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، در حال حاضر ۹۱ درصد از ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال شده است. فریدون فعالی در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نظارت لازم بر تاسیسات گردشگری و […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، در حال حاضر ۹۱ درصد از ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال شده است.

فریدون فعالی در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نظارت لازم بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی را تا پایان دهه مقاومت به صورت روزانه انجام می دهد.

او ادامه می دهد: در این ایام بسته های تبلیغاتی در زمینه معرفی اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری در بین موزه ها و اماکن تاریخی توزیع می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاکید کرد: در استان کرمان ۳۸ خانه مسافر، ۴۳ هتل و هتل آپارتمان، ۲۵ مهمان پذیر وجود دارد و تمامی این اماکن برای میزبانی و اسکان زائران شهید حاج قاسم آمادگی لازم را دارند.

او در ادامه از ارائه ۲۰ درصد تخفیف هتل‌های استان کرمان به زائران شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۱ درصد از ظرفیت اقامتی هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است.

انتهای پیام




۹۱ درصد هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است

منبع: ایـسنا
? ۹۱ درصد هتل ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است