۸ جاعل و  ۴ کارچاق‌کن در کرمان بازداشت شدند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری هشت نفر جاعل، چهار نفر کارچاق‌کن و سه نفر غصب کننده عنوان(تظاهر به امر وکالت) خبر داد و گفت: طی چندماه اخیر بالغ بر ۳۰ نفر تحت عنوان اتهامی رشوه‌دهنده و رشوه گیرنده تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند. محسن نیک‌ورز ۲۱ مرداد […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری هشت نفر جاعل، چهار نفر کارچاق‌کن و سه نفر غصب کننده عنوان(تظاهر به امر وکالت) خبر داد و گفت: طی چندماه اخیر بالغ بر ۳۰ نفر تحت عنوان اتهامی رشوه‌دهنده و رشوه گیرنده تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

محسن نیک‌ورز ۲۱ مرداد ماه در دیدار کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان با رئیس کل دادگستری اظهار کرد: این مجموعه در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از رهنمودهای مسئولان دلسوز قوه قضائیه و مددجستن از تجارب سنوات گذشته اقداماتی انجام داده است.

وی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد دارند با انتساب خود به مسئولان یا هر جایگاهی از قوه قضائیه سوء استفاده نمایند، افزود: حفاظت و اطلاعات با شدت نسبت به این سودجویان برخورد خواهد نمود و هیچ اغماض و ارفاقی برای این قبیل از افراد قابل پذیرش نیست. چراکه مردم جامعه نسبت به قوه قضائیه بدبین می‌شوند و بی اعتمادی نسبت به دستگاه قضایی به دنبال دارد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: ارتقاء سلامت و سالم سازی(مبارزه با فساد) یکی از ماموریت‌های حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است که در این رابطه تلاش می‌شود بدنه این دستگاه از عناصر مخل و غیرقابل اصلاح پاک شود. البته حتی الامکان تلاش می‌شود با مستندسازی و جمع آوری ادله و رعایت اصول طبقه‌بندی و حیطه بندی، آبروی افراد حفظ شده و لطمه‌ای از این حیث وارد نشود.

وی افزود: با افرادی که به انحاء مختلف با پذیرش کفالت یا تودیع وثیقه به طور مکرر اقدام به تحصیل مال از طریق نامشروع نموده و موجب خلاصی متهمان از محکمه و مجازات را فراهم می‌آورند، برخورد قاطعانه خواهد شد.

نیک ورز بیان کرد: به موازات اقدامات سلبی و قاطعانه با مجرمان، اقدامات صیانتی و پیشگیرانه نیز یکی از ماموریت‌های حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است و رویکرد ما همواره پیشگیری بوده نه مچ گیری و همواره در کنار کارکنان دستگاه قضایی هستیم و در راستای حل مشکلات آنها نهایت تلاش را داریم.

وی  اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۵۸۰ پل ارتباطی دائمی بین مردم و عوامل حفاظت و اطلاعات است و هموطنان می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز گزارش خود را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام


۸ جاعل و  ۴ کارچاق‌کن در کرمان بازداشت شدند

منبع: ایـسنا
? ۸ جاعل و  ۴ کارچاق‌کن در کرمان بازداشت شدند