۸۷ کلاس درس،هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان منطقه جنوب

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه سفر دو روزه و بازدید از پروژه های در حال تکمیل این مناطق،گفت؛۸۷ کلاس درس هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان،فرهنگیان و مردم این مناطق،در پایان کار دولت سیزدهم می باشد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان […]


رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه سفر دو روزه و بازدید از پروژه های در حال تکمیل این مناطق،گفت؛۸۷ کلاس درس هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان،فرهنگیان و مردم این مناطق،در پایان کار دولت سیزدهم می باشد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس طی سفر دو روزه به شهرستانها و مناطق جنوب استان از پروژه های در حال تکمیل و تحویلی مهرماه ۱۴۰۳ بازدید و از نزدیک از روند ساخت،پیشرفت و مشکلات پروژه ها آگاه و جهت رفع مشکلات راهکار و دستورات لازم را جهت پیشرفت پروژه ها صادر کرد.
رضا هدایتی در این بازدید ضمن اشاره به خدمات دولت مردمی سیزدهم در راستای ساخت و تحویل فضاهای آموزشی،گفت:سال گذشته مدارس زیادی در استان مخصوصا در مناطق کمتر توسعه یافته و جنوب استان کرمان افتتاح گردید و امسال هم تعداد ۸۷ کلاس درس در مهرماه به آموزش و پرورش این مناطق تحویل داده خواهد شد که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات و نگاه ویژه دولت مردمی شهید خدمت آیت الله رئیسی به آموزش و پرورش می باشد.
عضو شورای آموزش و پرورش استان در حاشیه بازدید از استخر منوجان نیز گفت: این استخر چندین سال به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه تمام رها شده بود که با سفر دور اول رئیس جمهور شهید به استان کرمان و بازدید از پروژه های نیمه تمام،اعتباری جهت تکمیل ۷ استخر در استان تخصیص و فعالیت ساخت و تکمیل این استخرها کار خود را آغاز و در دهه مبارک فجر امسال ،استخر منوجان نیز به بهره برداری خواهد رسید.
هدایتی در بازدید از پروژه های منطقه جنوب استان،گفت:در ادامه بازدید از ۳ سالن ورزشی و ۲ خوابگاه شبانه روزی در حال ساخت نیز بازدید به عمل آمد و دستور کار ادامه فرایند تکمیل نیز به پیمانکار داده شد و در مهرماه امسال شاهد افتتاح این مجموع ها نیز خواهیم بود.
وی در ادامه به تعمیرات مدرسه و حصارکشی مدارس این مناطق اشاره کرد و گفت:در سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۵۰ مدرسه در دستور کار تعمیرات قرار گرفت و تعداد ۱۲ مدرسه نیز در حال حصارکشی می باشد.
هدایتی در ادامه به طرح دانش آموز شهید روح الله عجمیان اشاره کرد و ادامه داد:از اول سال ۱۴۰۳ طرح شهید عجمیان که در راستای شاداب سازی،تعمییرات جزئی، فضا سازی و زیباسازی مدارس صورت می گیرد،این طرح در این مناطق تاکنون در ۳۰۰ کلاس درس در حال اجراست.
وی در آخر اشاره ای هم به طرح شهید پناهی کرد و گفت: این طرح در راستای امحاء مدارس کانکسی بالای ۱۰نفر با جایگزینی ساخت مدارس یک تا دو کلاسه از سال گذشته در حال اجراست که امسال هم با شناسایی ۳۷ مدارس کانکسی در استان،ادامه خواهد یافت که درصد بالای این مدارس در مناطق محروم مناطق جنوب استان میباشد.


۸۷ کلاس درس،هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان منطقه جنوب

منبع:یـزدان کـرمان
? ۸۷ کلاس درس،هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان منطقه جنوب