‍ ۸۰۰۰ اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در جیرفت توزیع می‌شود

فت فتو/کرمان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی ۸۰۰۰  اصله نهال غیرمثمر رایگان بین ادارات و نهادها، مردم و متقاضیان زراعت چوب توزیع می‌شود.  ایمان مشایخی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری  با بیان این‌که درخت از گران‌بهاترین آفریده‌های خداوند دانا برای انسان است، گفت: اهمیت کاشت […]

فت فتو/کرمان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی ۸۰۰۰  اصله نهال غیرمثمر رایگان بین ادارات و نهادها، مردم و متقاضیان زراعت چوب توزیع می‌شود.

 ایمان مشایخی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری  با بیان این‌که درخت از گران‌بهاترین آفریده‌های خداوند دانا برای انسان است، گفت: اهمیت کاشت درخت در اسلام به اندازه ساخت مسجد است و تلاش برای حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز شهری مسئله‌ای است که باید مورد توجه تمام افراد جامعه باشد.

وی گفت: هدف از توزیع نهال، توسعه مشارکت عمومی، فرهنگ‌سازی و ترویج منابع طبیعی در بین عموم مردم، ایجاد روحیه کاشت نهال و توسعه فضای سبز در شهرستان است. 
مشایخی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و گفت:با مشارکت مردم در این زمینه موفق عمل شده است و کمترین تعرض به منابع طبیعی گزارش داده می شود. 
مشایخی  کاشت نهال را جز فرهنگ عمومی عنوان کرد و افزود:مراقبت از محوطه های درختکاری عزم جدی می طلبد که با مشارکت مردم این مهم محقق خواهد شد. 

انتهای پیام




‍ ۸۰۰۰ اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در جیرفت توزیع می‌شود

منبع: ایـسنا
? ‍ ۸۰۰۰ اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در جیرفت توزیع می‌شود