۷ واحد صنفی و ۱ پاساژ متخلف پلمپ شد

جواد ایزدی گفت: گشت کووید ۱۹ تا پایان تعطیلات در اماکن عمومی و بازار حضور دارد. به گزارش “فت فتو” در پی محدودیت های کرونایی گشت کووید ۱۹باحضور سرپرست فرمانداری عنبرآباد؛ معاون عمرانی فرمانداری؛ نماینده سپاه؛ رئیس صمت و اتاق اصناف؛ مسئول اماکن نیروی انتطامی؛ نماینده شبکه بهداشت و هلال احمر از اماکن عمومی و […]

جواد ایزدی گفت: گشت کووید ۱۹ تا پایان تعطیلات در اماکن عمومی و بازار حضور دارد.

به گزارش “فت فتو” در پی محدودیت های کرونایی گشت کووید ۱۹باحضور سرپرست فرمانداری عنبرآباد؛ معاون عمرانی فرمانداری؛ نماینده سپاه؛ رئیس صمت و اتاق اصناف؛ مسئول اماکن نیروی انتطامی؛ نماینده شبکه بهداشت و هلال احمر از اماکن عمومی و بازار شهر عنبرآباد بازدید کردند.

جواد ایزدی سرپرست فرمانداری عنبرآباد در این بازدید گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری از امروز ادارات؛ بانک ها؛ صنوف غیر ضروری و غیره تا ۳۰مردادماه تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت های کرونایی از امروز در سطح شهرستان به طور دقیق اجرا خواهد شد و تقاضا داریم که شهروندان بویژه بازاریان همکاری کنند تا از وضعیت کنونی عبور کنیم.

ایزدی ابراز کرد: تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود و سایر واحدهای صنفی تا۳۰مردادماه تعطیل هستند و امروز ۱ پاساژ و ۷ واحد صنفی متخلف توسط گشت کووید ۱۹پلمپ شدند.

وی افزود: همه دستگاهای اجرایی و ناظر پای کار آمدند و نظارت ویژه و سختگیرانه بر اعمال محدویت ها در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و این نظارت ها تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری عنبرآباد بیان کرد: واحدهای صنفی ضروری که فعالیت دارند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از خدمات به افراد فاقد ماسک خود داری کنند و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/ بهادری



منبع:آرمان
? ۷ واحد صنفی و ۱ پاساژ متخلف پلمپ شد