۷ هزار دلار درآمد استان کرمان از هر گردشگر سلامت

فت فتو/کرمان به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه های گردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود ۵ تا ۷ هزار دلار درآمد برای استان دارد. فریدون فعالی پیش از ظهر امروز دوم مردادماه در جلسه گروه کاری میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با اشاره به ظرفیت هایگردشگری سلامت در استان کرمان اظهار داشت: ۹ آژانس خدمات مسافربری و گردشگری مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت دراستان دریافت کرده اند. به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه هایگردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود ۵ تا ۷ هزار دلار درآمد برای استان دارد. سید مصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: کرمان ایرلاینی به نام خود دارداما متاسفانه تعداد پروازهای هواپیمایی این شرکت(ماهان) به استان بسیار کم بوده که قابل قبول نیست و شرکت هواپیمایی ماهان بایدپروازهای جدیدی در کرمان به اکثر نقاط راه اندازی کند. کرامت یوسفی رییس بیمارستان مهرگان نیز در این جلسه گفت: مهرگان بزرگترین بیمارستان خصوصی جنوب شرق کشور است و درحال حاضر حدود ۲۰۰ تخت بیمارستانی دارد و در سال گذشته تقریبا ۲۴ هزار پذیرش بیمار داشته است. به گفته او، با تغییر روش های درمانی بیماران کرونایی درصد مرگ و میر افرادی که در ICU بستری هستند را از ۹۰ درصد به کمتر از۸ درصد رسانده اند. انتهای پیام ۷ هزار دلار درآمد استان کرمان از […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه های گردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود ۵ تا ۷ هزار دلار درآمد برای استان دارد.

فریدون فعالی پیش از ظهر امروز دوم مردادماه در جلسه گروه کاری میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با اشاره به ظرفیت هایگردشگری سلامت در استان کرمان اظهار داشت: ۹ آژانس خدمات مسافربری و گردشگری مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت دراستان دریافت کرده اند.

به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه هایگردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود ۵ تا ۷ هزار دلار درآمد برای استان دارد.

سید مصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: کرمان ایرلاینی به نام خود دارداما متاسفانه تعداد پروازهای هواپیمایی این شرکت(ماهان) به استان بسیار کم بوده که قابل قبول نیست و شرکت هواپیمایی ماهان بایدپروازهای جدیدی در کرمان به اکثر نقاط راه اندازی کند.

کرامت یوسفی رییس بیمارستان مهرگان نیز در این جلسه گفت: مهرگان بزرگترین بیمارستان خصوصی جنوب شرق کشور است و درحال حاضر حدود ۲۰۰ تخت بیمارستانی دارد و در سال گذشته تقریبا ۲۴ هزار پذیرش بیمار داشته است.

به گفته او، با تغییر روش های درمانی بیماران کرونایی درصد مرگ و میر افرادی که در ICU بستری هستند را از ۹۰ درصد به کمتر از۸ درصد رسانده اند.

انتهای پیام




۷ هزار دلار درآمد استان کرمان از هر گردشگر سلامت

منبع: ایـسنا
? ۷ هزار دلار درآمد استان کرمان از هر گردشگر سلامت