۷۸۰ صندلی به ظرفیت پرواز کرمان – تهران اضافه شد | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به گلایه‌های مردمی به دلیل نبود ظرفیت و کمبود بلیت هواپیما در فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت:«۷۸۰ صندلی با ورود شرکت هواپیمایی تابان به جمع پروازی فرودگاه بین‌المللی کرمان به ظرفیت رفت و برگشت پرواز مسیر کرمان به تهران افزوده شد». علی جزینی‌زاده ۱۷ مهرماه […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به گلایه‌های مردمی به دلیل نبود ظرفیت و کمبود بلیت هواپیما در فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت:«۷۸۰ صندلی با ورود شرکت هواپیمایی تابان به جمع پروازی فرودگاه بین‌المللی کرمان به ظرفیت رفت و برگشت پرواز مسیر کرمان به تهران افزوده شد».

علی جزینی‌زاده ۱۷ مهرماه افزود:«با هماهنگی به عمل آمده نخستین پرواز شرکت هواپیمایی تابان از روز گذشته ۱۶ مهرماه به این فرودگاه بین‌المللی وارد شد».

وی اظهار کرد:«پروازهای شرکت هواپیمایی تابان به‌صورت برنامه‌ای در روزهای هفته به جز یکشنبه و پنجشنبه در ساعت ۱۶:۴۳ از تهران به کرمان و ساعت ۱۷:۰۵ از کرمان به تهران انجام می‌شود».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،جزینی‌زاده خاطرنشان کرد:«با ورود شرکت هواپیمایی تابان به جمع پروازی فرودگاه بین المللی کرمان به‌طور متوسط تعداد ۷۸۰ صندلی در هفته در مسیر تهران به کرمان و کرمان به تهران اضافه شد». /پ




۷۸۰ صندلی به ظرفیت پرواز کرمان – تهران اضافه شد

منبع:خبر کرمان
?۷۸۰ صندلی به ظرفیت پرواز کرمان – تهران اضافه شد :اخبار استان کرمان – اقتصادی