۷۷ درصد زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان ورودی امسال هستند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: وی گفت: ۷۷ درصد از این تعداد ورودی پنج ماهه ابتدای سال جاری هستند که جای نگرانی دارد. سیدحجت الله موسوی قوام امروز ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۶ محکوم جرائم غیرعمد مشمول ستاد دیه در سطح زندان‌های استان […]



نذیر کرمان/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: وی گفت: ۷۷ درصد از این تعداد ورودی پنج ماهه ابتدای سال جاری هستند که جای نگرانی دارد.

سیدحجت الله موسوی قوام امروز ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۶ محکوم جرائم غیرعمد مشمول ستاد دیه در سطح زندان‌های استان داریم.

وی گفت: ۷۷ درصد از این تعداد ورودی پنج ماهه ابتدای سال جاری هستند که جای نگرانی دارد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگسازی در عدم ورود محکومان غیرعمد به زندان‌ها افزود: در حوزه فرهنگسازی نقص‌هایی وجود دارد اما می‌توان با آموزش و اطلاع رسانی همگانی در تمام سطوح جامعه در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در جرائم غیرعمد جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: این امر با یک برنامه‌ریزی مدون دقیق در تمامی سطوح جامعه خصوصاً مراکز آموزشی و خانواده‌ها محقق می‌شود که می‌توانند در این امر نقش موثری داشته باشند .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: اقدامات پیشگیرانه خوبی از طریق ستاد دیه کشور و ستادهای مردمی دیه استان‌ها در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در جرائم غیرعمد صورت گرفته اما ورود آمار محکومان غیرعمد به زندان‌ها نشان دهنده این امر است که این اقدامات کافی نبوده و نیازمند یک بسیج همگانی و همکاری تمامی موسسات، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در سطح کشور است.

بنابراین گزارش، مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان، ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد مردمی دیه و یا ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲  شماره کارت  ستاد مردمی دیه واریز نمایند.

انتهای پیام


 ۷۷ درصد زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان ورودی امسال هستند

منبع: ایـسنا
?  ۷۷ درصد زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان ورودی امسال هستند