۶ مجوز احداث تاسیسات گردشگری در راور صادر شد

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راور از صدور شش فقره مجوز تاسیسات گردشگری خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ ایمان علوی اظهار کرد: این اقدام به منظور توسعه صنعت گردشگری و همچنین ایجاد زیرساخت‌های این […]

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راور از صدور شش فقره مجوز تاسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ ایمان علوی اظهار کرد: این اقدام به منظور توسعه صنعت گردشگری و همچنین ایجاد زیرساخت‌های این حوزه انجام شده که شامل سه اقامتگاه بوم‌گردی، دو مجتمع گردشگری و یک مجتمع رفاهی بین راهی می‌شود.
 

وی افزود: شهرستان راور دارای بناهای تاریخی به ویژه کاروانسراهای مختلفی است که هر علاقمندی را به سوی خود جذب می‌کنند و مناطق گردشگری که در طول سال میزبان مسافران و گردشگران هستند.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان راور بیان کرد: خوشبختانه تمامی ادارات و دستگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری در شهرستان با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان راور یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به شهر کرمان بوده و در مسیر زائران حضرت امام رضا(علیه السلام) قرار گرفته، نیاز مبرمی به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین مجتمع‌های پذیرایی و خدماتی دارد.

انتهای خبر/م




۶ مجوز احداث تاسیسات گردشگری در راور صادر شد

منبع:آرمـان
? ۶ مجوز احداث تاسیسات گردشگری در راور صادر شد