۶۳۰ خانوار فهرجی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

به گزارش نذیر کرمان از فهرج، به مناسبت هفته دولت صبح امروز آیین افتتاح و تجهیز چاه آب آشامیدنی روستای اسدآباد انگوری شهرستان فهرج، با حضور امام جمعه فهرج، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه، بخشدار نگین کویر، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ با حفر و تجهیز این حلقه چاه با اعتبار ۵۲ […]

به گزارش نذیر کرمان از فهرج، به مناسبت هفته دولت صبح امروز آیین افتتاح و تجهیز چاه آب آشامیدنی روستای اسدآباد انگوری شهرستان فهرج، با حضور امام جمعه فهرج، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه، بخشدار نگین کویر، مدیر آبفا و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ با حفر و تجهیز این حلقه چاه با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال تنش آبی روستای اسدآباد انگوری برطرف شد و ۶۳۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

حسین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج در این آیین با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: این حلقه چاه به عمق ۹۶ متر و با دبی آب ۱۲ لیتر در ثانیه در مدت ۲ ماه حفر و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این چاه ۱۴۰ متر خط انتقال برق اجرا شده است، گفت: با اجرای این پروژه تنش آبی ۶۳۰ خانوار با جمعیت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر برطرف شده است.

افتتاح سردخانه خرما در بخش نگین کویر فهرج

صبح امروز همچنین فاز اول طرح درجه بندی، بسته‌بندی و نگهداری خرما در بخش نگین کویر فهرج به بهره‌برداری رسید و با اجرای این طرح برای ۵ نفر به‌طور مستقیم و ۲۰ نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

علیرضا طیبی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج در آیین افتتاح این طرح گفت: فاز اول سردخانه توسط مجری با آورده شخصی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث شده و جهت ساخت سالن بسته بندی پرداخت تسهیلات نامبرده در اولویت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج، افزود: با اجرای این طرح برای ۵ نفر به‌طور مستقیم و ۲۰ نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

در این آیین حسین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج گفت: در ۳ سال گذشته تعداد سردخانه و صنایع بسته‌بندی خرمای این شهرستان از ۳۰ به ۳۷ واحد رسیده است.

افتتاح یک واحد پرورش شتر در اسدآباد بخش نگین کویر فهرج

در دومین روز از هفته دولت، یک واحد پرورش شتر در روستای اسدآباد بخش نگین کویر با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، بخشدار نگین کویر، ریس کمیته امداد و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

زمانی‌فر، رئیس کمیته امداد بخش نگین کویر در این آیین، اظهار داشت: طرح پرورش شتر از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با تعداد ۱۵ نفر شتر با مشارکت صندوق کارآفرینی امید توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

حسین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج نیز در آیین، گفت: در سال گذشته ۹۳۵ نفر تعهد اشتغال شهرستان محقق شده و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۵۱۱/




۶۳۰ خانوار فهرجی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

منبع: تسنــیم
? ۶۳۰ خانوار فهرجی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند