۶۰ درصد فرهنگیان کرمان در برابر کرونا واکسینه شدند

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ نفر معادل ۶۰ درصد از فرهنگیان این استان در برابر ویروس کرونا تاکنون خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ نفر معادل ۶۰ درصد از فرهنگیان این استان در برابر ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب ضمن قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت، افزود: همزمان با سراسر کشور، طرح واکسیناسیون فرهنگیان در این استان نیز به صورت رسمی آغاز شد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل معلمان مدارس دولتی و غیردولتی، کادر اداری و نیروی های بازنشسته و حق التدریس شاغل در استان کرمان است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه در تلاش هستیم همه معلمان، قبل از شروع مهرماه، واکسن کرونا را دریافت کنند، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، چهار سناریوی متفاوت شامل؛ برگزاری کلاس های مجازی در بستر شبکه شاد، نیمه حضوری، برپایی کلاس حضوری فقط برای دروس تخصصی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حضوری کامل را برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان جامانده از طرح واکسیناسیون می توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه های تعیین شده مراجعه کنند.

اسکندری نسب افزود: واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان در مجتمع سعادت، واقع در میدان علی ابن ابی طالب (فابریک) و سالن ورزشی شهید سام نژاد واقع در خیابان نماز انجام می شود.




۶۰ درصد فرهنگیان کرمان در برابر کرونا واکسینه شدند

منبع:ایرنـا
? ۶۰ درصد فرهنگیان کرمان در برابر کرونا واکسینه شدند