۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی هدف کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد، اما باید به حداقل ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی برسیم. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اولین رویداد جانبی کرمان آیدکس با موضوع سرمایه‌گذاری خارجی با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم […]



معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد، اما باید به حداقل ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی برسیم.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اولین رویداد جانبی کرمان آیدکس با موضوع سرمایه‌گذاری خارجی با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون صندوق توسعه ملی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و دیگر مسئولان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد. 

در این رویداد، مسائل و موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مدیران و فعالان این عرصه سخنان خود را مطرح کردند. 

امیر حسن‌زاده در این جلسه گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد، اما ما به رتبه یک سرمایه‌گذاری خارجی راضی نیستیم و در کرمان باید حداقل ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی را رقم بزنیم.

وی افزود: همچنین می‌توان از ایرانیان خارج از کشور نیز کمک گرفت، همان‌گونه که یک سرمایه‌گذاری از کشور ایرلند نیز در استان انجام گرفته است. 

معاون اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری خارجی باید فرهنگ‌سازی شود و همه مردم نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و در جهت پیشرفت کشور و استان کرمان بیش‌تر تلاش کنند. 

انتهای خبر/ طهماسبی


۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی هدف کرمان

منبع:آرمـان
? ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی هدف کرمان