۵۵ متهم تحت تعقیب در سیرجان دستگیر شدند

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۵۵ متهم تحت تعقیب در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت یک هفته اخیر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی با اشاره به اجرای طرح ضربتی و هفت روزه ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان گفت: این طرح با رویکرد امنیت پایدار و مقابله با […]

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۵۵ متهم تحت تعقیب در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت یک هفته اخیر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی با اشاره به اجرای طرح ضربتی و هفت روزه ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان گفت: این طرح با رویکرد امنیت پایدار و مقابله با سارقان، متهمان تحت تعقیب، عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اخلالگران امنیت اقتصادی در نقاط مختلف سیرجان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح همچنین ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف، ۱۵ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۱۳ معتاد متجاهر را برای درمان به مراکز بهداشتی اعزام کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد: در این طرح ۵۵ متهم تحت تعقیب که جرایمی از جمله سرقت، کلاهبرداری، جرایم سایبری، نزاع و درگیری، حمل سلاح سرد و قدرت نمایی، حمل و نگهداری مواد مخدر، اخلال در نظم و آسایش عمومی، شرارت و تخریب اموال عمومی را در پرونده کیفری خود داشتند دستگیر شدند.

کد خبر ۵۸۰۴۲۱۰




۵۵ متهم تحت تعقیب در سیرجان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? ۵۵ متهم تحت تعقیب در سیرجان دستگیر شدند