۵۰ قاضی جدید در استان کرمان جذب می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان دادستان انتظامی قضات در سفر به استان کرمان از محاکم قضایی مجتمع ۲۲ بهمن، تجدید نظر و کیفری دو بازدید و روند رسیدگی به پرونده ها را مورد ارزیابی قرار داد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز ۱۸ خرداد ماه در حاشیه این بازدید گفت: در استان کرمان مانند […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان انتظامی قضات در سفر به استان کرمان از محاکم قضایی مجتمع ۲۲ بهمن، تجدید نظر و کیفری دو بازدید و روند رسیدگی به پرونده ها را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز ۱۸ خرداد ماه در حاشیه این بازدید گفت: در استان کرمان مانند سایر نقاط کشور با کمبود کادر قضایی روبرو هستیم و در حال حاضر ۵۲ درصد چارت های قضایی استان پر است و با وجود این کمبودها، با تلاش جهادی قاطبه قضات استان، مردم این کمبودها را کمتر احساس می‌کنند و پرونده ها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: دستوری از ریاست قوه قضاییه برای جذب اختصاصی قضات در استان کرمان داشته‌ایم تا از نخبگان حوزوی و دانشگاهی افرادی را انتخاب کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی موجود در استان و پس از طی روند قانونی، ۵۰ قاضی را جذب استان کرمان نمائیم.

حمیدی بیان کرد: با جذب ۵۰ قاضی جدید در استان کرمان بخشی از کمبودها جبران خواهد شد و خدمات مناسب تر قضایی به مردم ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پایان سال گذشته تیم اعزامی از دادسرای انتظامی قضات به استان کرمان را داشته ایم که تمامی حوزه های قضایی استان را مورد ارزیابی قرار دادند و نتیجه این ارزیابی ها از سوی دادسرای انتظامی قضات به ریاست قوه قضائیه و مسئولان عالی قوه ارائه شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: در نتیجه بازرسی های انجام شده در سال گذشته ۲۹ نفر از قضات استان کرمان که کارهای بارزتری را در زمینه رسیدگی‌ها، تکریم ارباب رجوع و اتقان آراء و احکام قضایی انجام داده بودند، شناسایی شدند و با سنت بسیار خوب دادسرای انتظامی قضات برای حضور در استان‌ها و در جمع قضات از این افراد تجلیل شد.

انتهای پیام




۵۰ قاضی جدید در استان کرمان جذب می‌شوند

منبع: ایـسنا
? ۵۰ قاضی جدید در استان کرمان جذب می‌شوند