۴ شهید و ۲۰ مجروح در حملات صهیونیست‌ها به لبنان | اخبار استان کرمان

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان در بامداد چهارشنبه، چهار نفر به شهادت رسیده و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رسانه‌های لبنانی بامداد چهارشنبه از شهید و مجروح شدن چندین نفر در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان […]



در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان در بامداد چهارشنبه، چهار نفر به شهادت رسیده و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رسانه‌های لبنانی بامداد چهارشنبه از شهید و مجروح شدن چندین نفر در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای گفت که حملات جنگنده‌های اشغالگران به مناطقی در استان «البقاع» در شرق این کشور، یک شهید و ۲۰ مجروح برجای گذاشته است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز اعلام کرد که سه نفر از رزمندگان این جنبش در حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان به‌شهادت رسیدند.

پیش از این، شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با چندین موشک به شهرک «الناقوره» و «علما الشعب» در جنوب لبنان حمله کردند.

همزمان خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز گفت که شهرک‌های «بودای»، «سرعین» و «النبی شیت» در استان البقاع واقع در شرق لبنان بیش از چهار مرتبه توسط اشغالگران هدف قرار گرفتند.

منبع: فارس

انتهای خبر/م


۴ شهید و ۲۰ مجروح در حملات صهیونیست‌ها به لبنان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ۴ شهید و ۲۰ مجروح در حملات صهیونیست‌ها به لبنان