۴ شرکت‌ وزارت جهاد کشاورزی بیشترین منابع بانک کشاورزی را استفاده می‌کنند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با تاکید بر این‌که بانک کشاورزی از نظر منابع وضعیت مناسبی ندارد،گفت:«متاسفانه چهار شرکت تحت پوشش وزارت جهاد کشاورزی بیشترین منابع این بانک را استفاده می‌کنند درحالی که این تسهیلات باید در اختیار کشاورزان قرار بگیرد». نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه بانک کشاورزی از نظر منابع وضعیت مناسبی ندارد،گفت:«متاسفانه چهار شرکت تحت پوشش وزارت جهاد کشاورزی بیشترین منابع این بانک را استفاده می‌کنند درحالی که این تسهیلات باید در اختیار کشاورزان قرار بگیرد».

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان این‌که کشاورزان با تسهیلات دارای سود ۱۸ درصد نمی‌توانند فعالیت کند،افزود:«بانک کشاورزی موظف است سرمایه در گردش کشاورزان را تامین کند و از سه ماه قبل از شروع فصل زراعی،تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار بگیرد».

ذبیح‌الله اعظمی ادامه داد:«بانک کشاورزی افراد خوش‌حساب را تنبیه می‌کند اما سود و بهرۀ افراد بدحساب از سوی دولت بخشیده می‌شود که در این حوزه با خلاء قانونی مواجه هستیم».

به گزارش فردای کرمان به نقل از خانه ملت،وی اظهار کرد:«مدیرعامل جدید بانک کشاورزی در نشست کمیسیون کشاورزی حاضر شد و تعدادی از نمایندگان مشکلات خود را در زمینۀ امهال و استمهال وام کشاورزان و پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون مطرح کردند».

اعظمی ادامه داد:«۲۳۱ طرح کشاورزی تاکنون به نتیجه رسیده و ۱۶۱ طرح نیز به دلیل کمبود منابع بلاتکلیف هستند و مقرر شد کمیسیون کشاورزی مکاتبات لازم را انجام دهد». /پ




۴ شرکت‌ وزارت جهاد کشاورزی بیشترین منابع بانک کشاورزی را استفاده می‌کنند

منبع:خبر کرمان
?

۴ شرکت‌ وزارت جهاد کشاورزی بیشترین منابع بانک کشاورزی را استفاده می‌کنند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی