۴۵۰ نفر در دوره آموزشی ارزیابان کرمان شرکت می کنند

کرمان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان به آغاز فرآیند آموزش ارزیابان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اشاره و بیان کرد: این دوره با حضور ۴۵۰ نفر ارزیاب برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، اصغر پارسا صبح سه شنبه در تکمیل این خبر، اظهار داشت: نیروی انسانی با کیفیت و کارآمد در […]



کرمان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان به آغاز فرآیند آموزش ارزیابان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اشاره و بیان کرد: این دوره با حضور ۴۵۰ نفر ارزیاب برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، اصغر پارسا صبح سه شنبه در تکمیل این خبر، اظهار داشت: نیروی انسانی با کیفیت و کارآمد در هر دستگاهی موجب رشد و توسعه آن مجموعه می‌شود.

وی افزود: جذب نیروی انسانی کارآمد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان به آغاز فرآیند آموزش ارزیابان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در کرمان اشاره و بیان کرد: این دوره با حضور ۴۵۰ نفر ارزیاب برگزار می‌شود.

پارسا ادامه داد: آموزش ارزیابان از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در دبیرستان حاج اسدالله ایرانمنش آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه، ادامه دارد.

وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و انجام ارزیابی تکمیلی به نحو مطلوب مقدمات جذب دبیران و هنرآموزان توانمند و کارآمد را برای آموزش و پرورش استان فراهم کنیم.

پارسا افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در نظر است تمامی داوطلبان معرفی شده به مرحله مصاحبه، در مدت ۱۰ روز مورد ارزیابی قرار گیرند.

کد خبر ۶۱۳۲۹۹۹


۴۵۰ نفر در دوره آموزشی ارزیابان کرمان شرکت می کنند

منبع: مــهر
? ۴۵۰ نفر در دوره آموزشی ارزیابان کرمان شرکت می کنند