۴۰ انتخاب موفق نشان از حضور حداکثری مردم در صحنه دارد

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: اساس انقلاب اسلامی در طول حیات طیبه‌اش حضور مردم در صحنه انتخابات بوده است. سعید کاظمی‌پوور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی »«نذیر کرمان» در خصوص مشارکت و  لزوم حداکثری در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: تا سال ۵۷ کشور ایران توسط یک سیستم و حکومتی که شاهنشاهی […]



رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: اساس انقلاب اسلامی در طول حیات طیبه‌اش حضور مردم در صحنه انتخابات بوده است.

سعید کاظمی‌پوور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی »«نذیر کرمان» در خصوص مشارکت و  لزوم حداکثری در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: تا سال ۵۷ کشور ایران توسط یک سیستم و حکومتی که شاهنشاهی بوده اداره‌می‌شد و متاسفانه مشکلات زیادی را برای کشور به بار آورده بود.

وی ادامه داد: سال ۵۷ مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب و نسبت به تغییر ساختار حکومتی اقدام کردند و در این اتفاقی که افتاد حکومت شاهنشاهی تغییر کرد و تبدیل به جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول مجمع بسیجیان استان کرمان اذعان کرد: سه تفاوت مهم بین حکومت شاهنشاهی و جمهوری اسلامی وجود دارد که به شکل شاخص مشهود بود اولین تفاوت اینکه حکومت شاهنشاهی، حکومتی دیکتاتوری بوده و وابسته و سرسپرده به بیگانگان همچون امریکا بود و در نهایت فاسد بود.

کاظمی‌پور اذعان کرد: در مقابل ابن نوع حکومت، جمهوری اسلامی در چارچوب قوانین اسلام بود و در مقابل مردم کشور خدمتگذار بود و در مقابل بیگانگان خصوصا دشمنانی هم‌چون آمریکا و اسرائیل مقاوم و محکم بود و سه ویژگی مهمی بود که در تفاوت با هم در آن‌ها مشهود بود نیز همین موارد است.

وی ابراز کرد: وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد ما برای اینکه انقلاب را در کشور به معنای واقعی کلمه ایجاد کنیم و بتوانیم کشور را اداره کنیم، هم نیاز داشتیم به حضور مردم در مواقعی که لازم است و هم زمانی که باید فردی را به عنوان مسئول انتخاب می‌کردند و هم به چارچوب قوانین اسلامی نیازمند بودیم.

مسئول مجمع بسیجیان استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: تمام این مراحل طی شد و اینکه می‌بینیم بعد از انقلاب بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است دال بر این است که اساس و پایه نظام جمهوری اسلامی ایران بر حضور مردم در صحنه متمرکز است.

انتهای خبر/ طهماسبی


۴۰ انتخاب موفق نشان از حضور حداکثری مردم در صحنه دارد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ۴۰ انتخاب موفق نشان از حضور حداکثری مردم در صحنه دارد