۳۵ نفر در تصادفات جاده‌ای شمال کرمان جان باختند

سرهنگ علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین علیه‌السلام، اظهار داشت: طرح تاسوعا و عاشورای حسینی را در جاده‌های استان کرمان داشتیم که مردم همکاری خوبی با همکاران ما در این ایام داشتند که جاری تقدیر دارد. وی با بیان اینکه در بیست و […]

سرهنگ علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین علیه‌السلام، اظهار داشت: طرح تاسوعا و عاشورای حسینی را در جاده‌های استان کرمان داشتیم که مردم همکاری خوبی با همکاران ما در این ایام داشتند که جاری تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در بیست و شش روز گذشته از تیرماه حدود ۳۵ نفر در حوادث جاده‌ای محورهای شمال استان کرمان جان خود را از دست دادند، افزود: در این حوادث چیزی در حدود ۳۰۰ نفر هم مصدوم و مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به تعطیلاتی که در پایان هفته داریم و تعطیلاتی که پشت‌سر گذاشتیم، گفت: طی این چند روز بار ترافیکی سنگینی را از مرکز استان به سمت تمامی شهرستان‌های استان داشتیم که بخشی از این بار ترافیکی روز گذشته بازگشته و برخی از این سفرها هم صبح زود امروز انجام شده است.

وی با بیان اینکه این سفرها همچنان ادامه دارد و تعدادی از هم‌استانی‌ها هم در برنامه دارند که در روزهای پایانی هفته، به ویژه روز جمعه سفر خود را به اتمام برسانند، گفت: درخواست دارم همه هم‌استانی‌ها مدیریت زمان سفر خود را انجام دهند.

رضایی با اشاره با اینکه بخشی از حوادث ترافیکی در جاده‌های استان بر اثر واژگونی خودروها، بی‌احتیاطی، عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ساده‌ای است که همه می‌دانند، گفت: رانندگی در مسافت‌های طولانی جاده‌های استان کرمان نیاز به مراقبت‌هایی دارد که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حادثه روز گذشته در اثر بی‌احتیاطی و انحراف به چپ یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده گنبکی جان دو جوان گرفته شد، افزود: این حوادث هم قابل پیش‌بینی و هم قابل پیشگیری است و با توجه به تراکم خودرویی که در محورها وجود دارد درخواست داریم که کاربران جاده‌ای نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند تا کمترین حوادث را جاده‌های استان داشته باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




۳۵ نفر در تصادفات جاده‌ای شمال کرمان جان باختند

منبع: تسنــیم
? ۳۵ نفر در تصادفات جاده‌ای شمال کرمان جان باختند