۳۵ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری زرند افتتاح شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان امروز سوم شهریورماه و همزمان با دومین روز از هفته دولت، ۳۵ طرح مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری زرند با سرمایه گذاری بالغ بر۱۴۰۰ میلیارد ریال و با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد. علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها در […]



نذیر کرمان/کرمان امروز سوم شهریورماه و همزمان با دومین روز از هفته دولت، ۳۵ طرح مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری زرند با سرمایه گذاری بالغ بر۱۴۰۰ میلیارد ریال و با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها در قالب آسفالت و زیرسازی معابر خیابان‌های شهید عربزاده، صیاد شیرازی، فاضل، شهید باهنر، فردوس، ابوذر، حجت و مهدی آباد و شهرک‌های ولایت، امام (ره)، ولیعصر (عج)، امام سجاد جمعاً با ۵۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.

وی افزود: ۱۳ هزار متر جدول‌گذاری معابر، ۷۰۰۰ متر مربع فرش موزاییک، تکمیل پارک بانوان، بهسازی سالن مناسبت‌های بهشت زهرا، نورپردازی ۱۲ بوستان، احداث و بهره‌برداری از فاز اول بوستان جنت از طرح‌های افتتاح شده شهرداری در به مناسبت هفته دولت است.

شهردار زرند بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۱۲ هزار خانوار شهری از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

وی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و خوشبختانه با وحدت و همدلی ایجاد شده بین شهرداری و اعضای شورای شهر اقدامات ارزشمندی در سطح شهر انجام گرفته و امید است که بیش از پیش شاهد ارائه‌ خدمات ارزشمندتری به شهروندان باشیم.

انتهای پیام


۳۵ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری زرند افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? ۳۵ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری زرند افتتاح شد