۳۵۱ کیلو تریاک در کرمان کشف شد

کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پارک شده در محدوده محور ماهان به کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش گفت: مأموران انتظامی بخش ماهان هنگام گشت زنی در محدوده محور ماهان به کرمان به یک دستگاه خودروی سواری سمند که در محدوده […]

کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پارک شده در محدوده محور ماهان به کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش گفت: مأموران انتظامی بخش ماهان هنگام گشت زنی در محدوده محور ماهان به کرمان به یک دستگاه خودروی سواری سمند که در محدوده خاکی جاده پارک شده بود، مشکوک و پس از استعلام متوجه شدند پلاک این خودرو متعلق به خودرویی دیگر است.

وی افزود: مأموران پلیس طی بازدید اولیه متوجه وجود حجم زیادی مواد مخدر درون این خودرو شدند که در ادامه ضمن هماهنگی قضائی این خودرو به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی دقیق از آن ۳۵۱ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این رابطه اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله در دست انجام است.

کد خبر ۵۸۲۷۴۲۰




۳۵۱ کیلو تریاک در کرمان کشف شد

منبع: مــهر
? ۳۵۱ کیلو تریاک در کرمان کشف شد