۳۱۴ واحد صنفی در کرمان پلمب شد

کرمان – رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان از پلمب ۳۱۴ واحد صنفی طی چهار ماهه اول امسال در کرمان خبر داد. سرهنگ احمد شمس الدینی در گفتگو با فت فتو با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ از بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی بازدید شده است، ادامه داد: در چهار […]

کرمان – رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان از پلمب ۳۱۴ واحد صنفی طی چهار ماهه اول امسال در کرمان خبر داد.

سرهنگ احمد شمس الدینی در گفتگو با فت فتو با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ از بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی بازدید شده است، ادامه داد: در چهار ماهه اول امسال ۳ هزار و ۸۱۷ مورد بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته به ۲۵ هزار و ۱۲۶ واحد صنفی تذکر داده شده است، افزود: این اقدام در چهار ماهه اول امسال ۲ هزار و ۸۱۵ مورد بوده است که بیشترین علت تذکرات به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی بوده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان همچنین از اعلام اخطار به یک هزار و ۷۳۹ واحد صنفی در سال گذشته خبر داد و افزود: این آمار در چهار ماهه اول امسال یک هزار و ۳۹۱ مورد بوده است.

شمس الدینی آمار پلمب واحدهای صنفی سال گذشته را حدود ۳ هزار و ۲۶۳ مورد اعلام کرد و افزود: این آمار در چهار ماهه اول امسال ۳۱۴ مورد بوده است.

وی بیشترین علت اخطار و پلمب واحدهای صنفی راعدم حضور متصدی، تداخل صنفی، عدم معرفی مباشر، فاقد و یا عدم تمدید پروانه کسب اعلام کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص نام‌های انتخاب شده برای واحدهای صنفی گفت: اسامی واحدهای صنفی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأیید می‌شود و اماکن بر تابلو نهایی برای نصب نظارت دارد تا مطابق با نامه تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

وی یاداور شد: طبق ابلاغیه وزارت ارشاد، اسامی واحدهای صنفی باید حداکثر ۷۰ درصد کلمات فارسی و ۳۰ درصد کلمات انگلیسی باشد و در نهایت اسم تأیید شده بدون کم و کسری بر روی تابلو اجرا شود.

کد خبر ۵۲۸۷۱۳۸




۳۱۴ واحد صنفی در کرمان پلمب شد

منبع:مــهر
? ۳۱۴ واحد صنفی در کرمان پلمب شد