۳۰ آذرماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دبیر اجرایی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را تا ۳۰ آذرماه از طریق سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به نشانی www.abouzarkerman.ir ارسال کنند. حامد شجاعی هفتم مهرماه در این رابطه اظهار کرد: امسال همه تولیدات تنها از طریق سایت جشنواره و به […]



نذیر کرمان/کرمان دبیر اجرایی نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را تا ۳۰ آذرماه از طریق سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به نشانی www.abouzarkerman.ir ارسال کنند.

حامد شجاعی هفتم مهرماه در این رابطه اظهار کرد: امسال همه تولیدات تنها از طریق سایت جشنواره و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و صرفاً از این طریق قابل پذیرش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امسال بخش ویژه‌ای در جشنواره با عنوان فرهنگ رضوی در رسانه‌ها را خواهیم داشت، افزود: این بخش با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی، از طریق رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری انجام شده و نفرات برتر در این بخش جداگانه تجلیل خواهند شد.

شجاعی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها (از زمان انتشار فراخوان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۳) را از طریق سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان تصریح کرد: از ۳۱ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس امکان ارسال آثار برای خبرنگاران از طریق سایت امکان‌پذیراست.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با ثبت نام در سایت نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده و از طریق نام کاربری می‌توانند در هر یک از قالب‌های جشنواره آثار خود را ارسال نمایند.

شجاعی با بیان اینکه هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در هر بخش فقط سه اثر ثبت نماید، افزود: ارزیابی آثار توسط کمیته داوران از طریق سایت انجام خواهد شد .

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان اظهار کرد: پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران، به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و در جشنواره کشوری شرکت داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهه مقاومت سال جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب اجرا خواهد شد که شعار سال (جهش تولید و مشارکت مردم)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه‌های اقدام، از محورهای اصلی این جشنواره است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از دبیرخانه جشنواره شجاعی بیان کرد: همچنین مقوله‌های امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب حسینی (حاج قاسم و جبهه مقاومت، ریحانه‌های انقلاب) از دیگر محورهای اصلی جشنواره به شمار می‌روند و گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست جزء قالب‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعریف شده‌اند.

انتهای پیام


۳۰ آذرماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ۳۰ آذرماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان