۳۰۷ روستای کرمان آبرسانی می شود

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هدف گذاری برای آبرسانی به ۳۰۷ روستا طی امسال خبر داد. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج گفت: خدمت رسانی به مردم یک توفیق و یک صدقه جاریه است و خدمت بی منت […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هدف گذاری برای آبرسانی به ۳۰۷ روستا طی امسال خبر داد.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج گفت: خدمت رسانی به مردم یک توفیق و یک صدقه جاریه است و خدمت بی منت از اهمیت زیادی برای ما علی الخصوص سپاه برخوردار است.

معروفی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست، افزود: خدمت رسانی باید از دید سیاسی، قومی و مذهبی مبرا باشد این دیدگاه را امامین انقلاب برای ما ترسیم کرده‌اند و ما نیز از آن پیروی می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: دشمنان خارجی به دنبال ترویج ناامیدی و انشقاق در بین مردم و نظام اسلامی هستند و خسته شدگان داخلی در دام آنها افتاده‌اند و ما باید به دنبال امید آفرینی و نشاط در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه استان کرمان با یادآوری انتخابات کشور گفت: مردم ما در شرایط سخت کرونا و وضعیت حساس معیشت و اقتصاد که کمرشان را خم کرده بود، دعوت رهبر خود را لبیک گفتند و به پشتیبانی امام خویش پای صندوق‌های رأی آمدند که این نشان دهنده این است که مردمانی نجیب و انقلابی داریم.

وی با اشاره به ساختار فلسفی سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران از سه ضلع اعتقادی، انقلابی و جهادی و مردمی تشکیل شده است و دیدگاهش خدمت رسانی بدون منت است و باید این نکته را یادآوری کنم که ناامیدی و عدم اعتماد بر اثر سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح انقلابی و جهادی و نبودن در کنار مردم به وجود می‌آید.

معروفی یادآور شد: در یک سال گذشته چندین قرارگاه را تشکیل داده‌ایم و اولویت‌های استان را مشخص کرده‌ایم و ۸ ماه است که تنش آبی استان را فریاد می زنیم. در این مدت با کمک فرمانداری‌ها و آبفای شهرستان‌ها اطلس جامع منابع آبی و دلیل تنش آبی استان را مشخص کرده‌ایم و برای مدیریت و حل آن برنامه ریزی کرده‌ایم و این موضوع را در مجامع ملی مطرح کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سپاه با هماهنگی قرارگاه محرومیت زدایی و با کمک خیران و گروه‌های جهادی و مردم کار رفع مشکلات آبی را آغاز کرده است و برای حل این مشکل به تنهایی نمی‌توانستیم کاری را به نتیجه برسانیم و همان قدر که دولت به ما کمک کرد همان قدر هم سپاه بودجه وارد استان کرد.

۷۴۷ روستای استان کرمان باید آبرسانی شوند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ۷۴۷ روستای استان کرمان باید آبرسانی شوند، گفت: در سال گذشته ۳۶ روستا را آبرسانی کردیم و امسال در فاز اول ۲۸ روستا را و در هفته قوه قضائیه ۳ روستا را آب رسانی کردیم و امروز در ایام متعلق به اهل بیت (ع) ۴ روستا را که شامل یک هزار و ۶۰۰ خانوار و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است آب رسانی می‌کنیم.

معروفی همچنین افزود: در هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌ای داریم که ۱۱۰ روستا را آب رسانی کنیم که از این تعداد ۸۰ روستای آن در شرق استان کرمان است.

وی گفت: برای این کار حدود ۱۹۰ کیلومتر لوله برای روستاها وارد استان کرده‌ایم که با کمک خیرین، سپاه، آبفای شهرستان‌ها، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه‌های جهادی و مردم این کار بزرگ انجام خواهد شد که با توجه به پیش بینی‌ها و کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌ها، بهره‌وری ما بالا خواهد رفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: اکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کسری داریم که ۶۰۰ میلیون تومان آن را سپاه قبول می‌کند و امیدواریم که ۶۰۰ میلیون تومان آن را آبفا بپردازد تا در هفته دفاع مقدس مشکل آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان حل شود.

معروفی اظهار کرد: مردم روستاها درست است که توان مالی ندارند ولی توان کار دارند و در کنار ما و پا به پای ما برای انجام پروژه‌ها تلاش می‌کنند. امسال قصد داریم ۳۰۷ روستا را آب رسانی کنیم که ۶۳ روستای دیگر نیز در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود و به مردم اطمینان می‌دهیم که با جدیت پای اولویت‌های استان ایستاده‌ایم تا مشکلات مردم را بی هیچ چشم داشتی حل کنیم.

کد خبر ۵۲۷۶۶۳۲



منبع:مــهر
? ۳۰۷ روستای کرمان آبرسانی می شود