۲ هزار صندلی به ظرفیت مسیر کرمان به تهران افزوده شد | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:«شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر و کارون به خط پروازی کرمان – تهران افزوده شد و در طول هفته ۹ پرواز در این مسیر خواهند داشت». علی جزینی‌زاده روز دوشنبه در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان اظهار کرد:«پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ  B۷۳۷ در […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:«شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر و کارون به خط پروازی کرمان – تهران افزوده شد و در طول هفته ۹ پرواز در این مسیر خواهند داشت».

علی جزینی‌زاده روز دوشنبه در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان اظهار کرد:«پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ  B۷۳۷ در روزهای جمعه،شنبه،یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳:۴۰ و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۰۷:۴۰ از فرودگاه بین‌المللی کرمان به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام می‌شود».

وی افزود:«پروازهای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر نیز با هواپیمای  B ۷۳۷ یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۵۰،سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۰ و جمعه‌ها ساعت ۶ از فرودگاه بین‌المللی کرمان به تهران انجام می‌شود».

جزینی‌زاده ادامه داد:«با ورود این شرکت‌های هواپیمایی تعداد ۲ هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بینالمللی کرمان اضافه شده است».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،وی یادآور شد:«شرکت‌های هواپیمایی آساجت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه‌ای به فرودگاه مرکز استان انجام می‌دهند».

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اضافه کرد:«از یک سال پیش و در پی وصول گلایه‌های مردم و مسئولان با حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد (تهران) و بالعکس،شرکت‌های هواپیمایی زاگرس،آتا،وارش،کاسپین،قشم‌ایر و کارون به جمع شرکت‌های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد».

وی افزود:«اداره‌کل فرودگاه‌های استان کرمان به‌منظور ارائۀ تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه‌ای در فرودگاه‌های استان کرمان را دارد». /پ




۲ هزار صندلی به ظرفیت مسیر کرمان به تهران افزوده شد

منبع:خبر کرمان
?۲ هزار صندلی به ظرفیت مسیر کرمان به تهران افزوده شد :اخبار استان کرمان – اقتصادی