۲ محور اصلی شهرستان اُرزوییه کرمان مسدود شد

کرمان – فت فتو – سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: ۲ محور اصلی شهرستان ارزوییه به حاجی آباد(هرمزگان) و نیز سیرجان از دقایقی پیش ( روز سه شنبه) به‌علت جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های این محدوده مسدود شد. احسان عراقی زاده در گفت و گو با فت فتو […]

کرمان – فت فتو – سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: ۲ محور اصلی شهرستان ارزوییه به حاجی آباد(هرمزگان) و نیز سیرجان از دقایقی پیش ( روز سه شنبه) به‌علت جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های این محدوده مسدود شد.

احسان عراقی زاده در گفت و گو با فت فتو افزود: طغیان رودخانه شکرآباد سبب آسیب به این محور ارتباطی در محدوده شهرستان ارزوییه ( ۲۷۱ کیلومتری مرکز استان کرمان) شده است.

وی همچنین با اشاره به مسدود شدن محور ریگان – ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) در محدوده استان کرمان از عصر روز گذشته گفت: بارش شدید باران، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه توکل آباد سبب آب بردگی و شکستگی سه پل از این مسیر ارتباطی شد و این محور نیز همچنان مسدود است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تاکید کرد: راهداران در تلاشند پس از اتمام بارندگی و مساعد شدن شرایط جغرافیایی با نصب پل متحرک، عملیات بازگشایی محور ریگان – ایرانشهر را آغاز کنند.

ریگان در شرق استان کرمان قرار دارد.




۲ محور اصلی شهرستان اُرزوییه کرمان مسدود شد

منبع: ایـرنا
?۲ محور اصلی شهرستان اُرزوییه کرمان مسدود شد : اخبار استان کرمان – ورزشی