۲ فوتی در آتش‌سوزی شهرک صنعتی خضراء

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان واقع در جاده باغین روز یکشنبه ۱۵ مهرماه دچار آتش‌سوزی شد، در این حادثه تاکنون دو نفر فوت شدند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان واقع در جاده باغین روز یکشنبه ۱۵ مهرماه دچار آتش‌سوزی […]



یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان واقع در جاده باغین روز یکشنبه ۱۵ مهرماه دچار آتش‌سوزی شد، در این حادثه تاکنون دو نفر فوت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان واقع در جاده باغین روز یکشنبه ۱۵ مهرماه دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه ۱۲ نفر از پرسنل این واحد تولیدی دچار سوختگی شده و به بیمارستان سوانح سوختگی شفا منتقل شدند و یک نفر نیز در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان این آتش‌سوزی اظهار کرد: متاسفانه روز پنج‌شنبه یکی دیگر از کارگران این واحد تولیدی جان خود را از دست داد.

طبق اعلام وی، در حال حاضر دو نفر از حادثه‌دیدگان در بیمارستان بستری هستند که یکی از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه است و یکی دیگر از آن‌ها هوشیار است.

به گفته رئیس اورژانس کرمان، مابقی مصدمان پس از دریافت خدمات درمانی و جراحی‌ها، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


۲ فوتی در آتش‌سوزی شهرک صنعتی خضراء

منبع:آرمـان
? ۲ فوتی در آتش‌سوزی شهرک صنعتی خضراء