۲ طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک به بهره برداری رسید

۲ طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، امام جمعه کهنوج و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان؛ علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان […]


۲ طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، امام جمعه کهنوج و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان؛ علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی در شهرستان کهنوج اظهار داشت: تامین آب شرب یکی از وظایف ذاتی آب و فاضلاب است که با حفر و تجهیز دو حلقه چاه در کهنوج این امر مهم تحقق یافت.
وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ظرفیت تولید آب شرب سالم در این شهر ۳۳ لیتر افزایش یافت، خاطر نشان کرد: عملیات حفاری این دو حلقه چاه تا عمق ۱۵۰ متر انجام شد و اعتبار ۵۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت مهندسی برای آن هزینه شده است.
 عبدیان در حاشیه افتتاح طرح تامین آب روستای کوتک با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ۲ هزار نفر از مشترکین روستا‌های کوتک بالا، کوتک وسط و کوتک پایین از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند، گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۵۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال آب به طول ۲۷۰۰متر لوله سایز ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن و ۷۰۰ متر خط برق می‌باشد که برای راه اندازی آن ۷۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب استان هزینه شده است.
انتهای پیام


۲ طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک به بهره برداری رسید

منبع: بــرنا
? ۲ طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک به بهره برداری رسید