۲۶ نمایشگاه تخصصی ملی و بین‌المللی در کرمان برگزار می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: با تصویب تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱ استان کرمان در کارگروه توسعه صادرات استان، عناوین و زمان برگزاری ۲۶ نمایشگاه تخصصی ملی و بین‌المللی در استان به سازمان توسعه تجارت ارسال شد تا پس از تائید، اجرایی شود. معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در این نشست تاکید کرد که تا زمانی که […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: با تصویب تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱ استان کرمان در کارگروه توسعه صادرات استان، عناوین و زمان برگزاری ۲۶ نمایشگاه تخصصی ملی و بین‌المللی در استان به سازمان توسعه تجارت ارسال شد تا پس از تائید، اجرایی شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در این نشست تاکید کرد که تا زمانی که تقویم نمایشگاهی به تصویب سازمان توسعه تجارت نرسیده است، عقد هرگونه قرارداد و یا اطلاع‌رسانی در این زمینه مجاز نیست.

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، دوشنبه دوم اسفند‌ماه در نشست کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به تصویب تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱ کرمان، بیان کرد: «تا زمانی که تقویم نمایشگاهی به تصویب و تایید نرسیده است، عقد هرگونه قرارداد و یا اطلاع‌رسانی در این زمینه مجاز نیست».

حسین مهرابی با بیان این‌که نظارت‌ها و جریمه‌ها در نمایشگاه‌های استان تقویت و تشدید می‌شود، افزود: «در کمیته تخصصی با حضور تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت، دستورالعمل‌های لازم در خصوص جرایم و نحوه‌ی برگزاری تهیه خواهد شد».

گفتنی است این نشست با حضور روسای سازمان‌های صمت شمال و جنوب استان، متولیان نمایشگاهی، اصناف و دیگر دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.




۲۶ نمایشگاه تخصصی ملی و بین‌المللی در کرمان برگزار می‌شود

منبع: خبر کرمان
?
۲۶ نمایشگاه تخصصی ملی و بین‌المللی در کرمان برگزار می‌شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی