۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی به دهیاری‌های کرمان واگذار شد

۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان صبح امروز (شنبه) با حضور استاندار کرمان به دهیاری‌های این استان واگذار شد. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز شنبه در آیین واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان با بیان […]


۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان صبح امروز (شنبه) با حضور استاندار کرمان به دهیاری‌های این استان واگذار شد.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز شنبه در آیین واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان با بیان اینکه حدود یک سوم از جمعیت کشور در روستا‌ها ساکن هستند، افزود: در حالی که ارائه خدمات به جمعیت شهری با ساختار‌های اداری و اجرایی و به صورت سازماندهی‌شده، اما در روستا‌ها اینچنین نیست و دهیاری باید پاسخگوی همه حوزه‌ها باشد.

وی بیان کرد: یکسری خدمات از جمله بیمارستان به دلیل خُرد بودن جمعیت در روستا‌ها وجود ندارد و برای خیلی از خدمات نیز ساختار مشخصی وجود ندارد لذا عملا حجم بالا و متنوعی از کار بر دوش دهیاری‌ها قرار دارد.

استاندار کرمان گفت: خودرو‌های واگذاری به دهیاری‌ها علاوه بر اینکه ضرورت‌های دهیاری را انجام می‌دهد، امکان درآمدزایی را نیز دارند.

فداکار بیان کرد: وضعیت مالی دهیاری‌ها مناسب است و محدودیت ساز و کار نسبت به شهر را هم ندارند و این یک فرصت ایجاد می‌کند که با جذب اعتبارات به کار‌های مختلف بپردازند.


۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی به دهیاری‌های کرمان واگذار شد

منبع: تــابناک
? ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی به دهیاری‌های کرمان واگذار شد