۲۵۵ مدرسه استان کرمان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۵۵ مدرسه استان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، غلامرضا نخعی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد اسکان نوروزی استان کرمان با بیان اینکه با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ای […]

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۵۵ مدرسه استان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، غلامرضا نخعی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد اسکان نوروزی استان کرمان با بیان اینکه با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ای که علیه بیماری کرونا در کشور انجام شده، بعد از دو سال وقفه ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستانه سال ۱۴۰۱  فعال می‌شوند اظهار داشت: فعالیت مدارس استان در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

وی از آمادگی ۲۵۵ مدرسه در استان کرمان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۱، ۲۵۵ مدرسه شامل ۲ هزار و ۲۸۲  کلاس درس در استان پذیرش مهمانان نوروزی را برعهده دارند که ۵۷ کلاس به لحاظ تجهیزات و امکانات ویژه هستند، ۹۲۶  کلاس گروه الف و یک هزار و ۲۸۰  کلاس در گروه ب طبقه‌بندی می‌شوند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تعدادی از مدارسی که تجهیز شده‌اند به منظور میزبانی از زائران شهید سلیمانی و راهیان مکتب حاج قاسم در اختیار سپاه ثارالله استان کرمان قرار می‌گیرد افزود: معرفی زائران از سوی سپاه انجام شده و دریافت هزینه‌ها هم با تعرفه فرهنگیان برای زائران محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زائران ۲۴ ساعت می‌توانند در محل اسکان اقامت داشته باشند گفت: ضرورت دارد همه مهمانان و زائران، کارت الکترونیکی بانکی به همراه داشته و همه مدارس هم به دستگاه کارتخوان مجهز باشند، چرا که دریافت وجه نقد در ستادهای اسکان مجاز نیست.

استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند
کرمان مهیای میزبانی زائران مرقد شهید سلیمانی در ایام نوروز می‌شود

نخعی‌پور با بیان اینکه تجهیز و به روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه‌های معلم در دستورکار است ادامه داد: امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی و زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

به گزارش تسنیم آیین افتتاح ستاد اسکان نوروزی استان کرمان پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در هنرستان مدرس ناحیه ۲ کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




۲۵۵ مدرسه استان کرمان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است

منبع: تسنــیم
? ۲۵۵ مدرسه استان کرمان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است