۲۳ مرداد؛ روز اقتدار نیروهای جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: ۲۳ مرداد، روز اقتدار نیروهای جبهه مقاومت و اتحاد جهان اسلام برای نابودی اسرائیل جنایتکار است. احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در رابطه با روز مقاومت اسلامی، اظهار کرد: ۲۳ مرداد، روز پیروزی مقاومت اسلامی و غلبه مردم لبنان بر […]

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: ۲۳ مرداد، روز اقتدار نیروهای جبهه مقاومت و اتحاد جهان اسلام برای نابودی اسرائیل جنایتکار است.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در رابطه با روز مقاومت اسلامی، اظهار کرد: ۲۳ مرداد، روز پیروزی مقاومت اسلامی و غلبه مردم لبنان بر رژیم‌صهیونیستی است و یکی از ایام الله مهم مقاومت اسلامی است که سبب از بین رفتن ابهت پوشالی اسرائیل و شیطان بزرگ شد به همین جهت این روز به‌عنوان نماد روز مقاومت و پایداری جهان اسلام شناخته می‌شود و لازم است این روز بسیار پر رنگ گرامی داشته شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های بی‌دریغ شیطان بزرگ و ابرقدرت‌های خونخوار جهان، ششمین ارتش بزرگ دنیا است که دارای قدرت تسلیحاتی، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده بسیاری است که فکر می‌کردند به راحتی و خیلی سریع می‌توانند حزب الله را شکست داده و نابود کنند اما شکست خفت‌بار آنها تنها در ۳۳ روز همه معادلات سران سلطه را بهم ریخت به‌طوری که در دنیا رسوا و بی‌آبروتر از قبل شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این پیروزی دومین پیروزی بزرگ حزب‌الله بعد از اخراج صهیونیست‌ها بود، توضیح داد: صهیونیست‌ها بعد از اخراج مفتضحانه شان توسط نیروهای حزب الله از جنوب لبنان در سال ۱۳۷۹، همه تلاش خودشان را کردند تا در این جنگ قدرت را به ارتش شکست خورده اسرائیل برگردانند و این شکست ذلیلانه را جبران کنند و در نهایت خاور میانه جدید را تشکیل دهند و دید مردم جهان را نسبت به اسرائیل عوض کنند اما یاری خدا و تدبیر نیروهای مقاومت باری دیگر اسرائیل خبیث را رسوا کرد.

مقدم با اشاره به اینکه تضعیف و خلع سلاح حزب الله از اهداف اصلی جنگ ۳۳ روزه اسرائیل با لبنان بود، افزود: اگر سران سلطه در این جنگ پیروز می‌شدند مطمئنا به این پیروزی راضی نبودند و جنگ را به دیگر کشورهای اسلامی و از جمله ایران می‌کشاندند اما مشارکت و هوشمندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، رویای دشمن را مبنی بر نابودی مقاومت اسلامی برعکس کرد لذا بعد از این جنگ دشمنان دانستند که جنگ با ایران امکان پذیر نیست و نتیجه‌ای جز شکست و بی‌آبرویی ندارد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی با طراحی، ایده‌پردازی و سیاست راهبردی بسیار دقیقش توانست سران غربی سلطه و کشورهای عربی و خودفروخته حامی اسرائیل را علی‌رغم همه تجهیزات و اقتدارش زمین گیر و خوار کند بنابراین روز مقاومت اسلامی، روز پیروزی همه جهان اسلام و رسوایی سران استکبار و استعمار جهانی است.

این فعال سیاسی گفت: حزب الله در جنگ ۳۳ روزه، محاسبات و طراحی‌های مهندسی شده دشمنان را و همچنین شکست‌ناپذیر بودن اسرائیل و اقتدار پوچ آمریکای خونخوار را مقتدرانه شکست دادند و ابرقدرت‌های جهان را بیش از پیش رسوا کردند لذا ۲۳ مرداد، روز یادآوری اقتدار جبهه مقاومت و اتحاد جهان اسلام برای نابودی اسرائیل جنایتکار است.

مقدم ادامه داد: ارتش اسرائیل همچون تارهای عنکبوت است که از دور بسیار حساب شده و دقیق طراحی شده و ترسی در دل دیگران ایجاد می‌کند اما از نزدیک خانه‌ای سست و ناپایدار است که با کوچکترین نبردی از هم می‌پاشد و نابود می‌شود بنابراین مسلمانان نباید از اقتدار پوشالی دشمنان بترسند بلکه با تقویت ایمان و اقتدار خود می‌توانند مسلط بر همه قدرت‌های دنیا شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه پیروزی جبهه مقاومت سبب اعتراف صهیونیست‌ها به شکست سنگین و مفتضانه شان شد، عنوان کرد: چنان این رویارویی برای آنها سنگین و غیر‌قابل تحمل بود که رژیم اسرائیلی حتی هفته اول جنگ به ناتوانی خود در مقابله با ارتش حزب الله و جبهه مقاومت پی‌برده بود اما برای ارتش به ظاهر مقتدر اسرائیل بسیار زشت بود که عقب‌نشینی کند لذا از جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه می‌توان نتیجه گرفت که دست خدا همواره با جماعت متحد و هوشیار مسلمان است حتی اگر در طرف دیگر جنگ، مقتدرترین ارتش‌های دنیا باشد.

مقدم تصریح کرد: پیروزی‌های حاصل از جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه، نتیجه تاثیر پذیری جبهه مقاومت از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود زیرا آنها به خوبی فهمیدند که یک ملت متحد با رهبری عالم حکیم می توانند بر استکبار و استعمار جهانی پیروز شوند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: ما دفاع از غزه، لبنان و فلسطین را دفاع اعتقادی خود می‌دانیم چراکه سیاست و دغدغه همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مسلمانان مظلوم جهان است و جهان اسلام باید با حفظ وحدت و همدلی خود تلاش کنند دشمنان اسلام را همچون جنگ‌های گذشته خوار و رسوا کرده تا رژیم جعلی اسرائیل را برای همیشه از صحنه روزگار محو کنند و جهان را آماده حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) کنند.

انتهای خبر/م




۲۳ مرداد؛ روز اقتدار نیروهای جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است

منبع:آرمـان
? ۲۳ مرداد؛ روز اقتدار نیروهای جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است