۲۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان تجلیل می‌شوند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان امروز، سوم مردادماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرمان، به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «در […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان امروز، سوم مردادماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرمان، به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار می‌شود که دستورالعمل و روزشمار آن از سوی وزارت کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجلیل از یک میلیون پیشکسوت است، افزود: این برنامه تاکنون چهار سال اجرا شده که سه برنامه را در محضر مقام معظم رهبری و یک برنامه را در محضر شهیدجمهور بودیم. زمان برگزاری دقیق این برنامه در هفته دفاع مقدس امسال متعاقباً اعلام می‌شود. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمان به ضرورت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: در استان ۲۱ هزار پیشکسوت داریم که باید مورد تجلیل قرار بگیرند و این امر نیازمند همکاری است تا مقدمات آن در استان فراهم شود.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل یادمان شهدا در شهرستان‌ها اختصاص داده شده و اگر امسال نیز بودجه‌ای اختصاص یابد بسیاری از یادمان‌ها تکمیل می‌شود، اظهار کرد: در راستای معرفی شهدای استان کرمان پیشنهاد می‌شود ادارات و سازمان‌ها یک سبد کتاب با موضوع دفاع مقدس برای اهدا به مهمانان استان تهیه کنند.

انتهای پیام


۲۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان تجلیل می‌شوند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ۲۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان تجلیل می‌شوند